Nem köntörfalaz sokat Gabe Newell, a játékipar legendás alakja a VR jövője kapcsán: a Polygonnak adott interjújában elmondta, a technológia teljes kudarcnak is bizonyulhat, a gondolattal pedig már vállalata is megbarátkozott. Ezzel együtt a Valve csapata alapvetően optimista, hiszen a terület nagyjából a cég várakozásainak megfelelően halad - mondja Newell, a Valve társalapítója és elnöke.
Newell elsősorban a tartalomtól teszi függővé a VR szemüvegek és kiegészítők jövőjét, szemben a sokak által fájlalt vaskos árazással - ezen a téren ugyanakkor egyelőre senki nem áll jól, a Valve-ot is beleértve. Ahogy a vezérigazgató fogalmaz, jelenleg egyetlen olyan címet se tudna mutatni, amely miatt milliók változtatnák meg otthoni számítógép-használati szokásaikat, sőt szerinte még akkor sem nőne túl nagyra a piac, ha a létező VR-rendszereket 80 százalékkal olcsóbban kezdenék árulni. Egyszerűen nincs ok rá (egyelőre), hogy bárki is egy nap nagy részét a VR-ben töltse, egyelőre tehát a tartalomoldalon kell belehúzni a területen próbálkozóknak, és majd ha a VR platformokon megjelennek a nyálelválasztást intenzívebben beindító címek, akkor lehet elkezdeni az árak csökkentését.
Newell a technikai oldallal sem elégedett egyelőre - a további részletekért irány a HWSW cikke!
Szòval semmifèle puhatolòdzàs nincs a nagy cègek rèszèről, egèsz egyszerůen olyan kevès vr tulajdonos van hogy nem èri meg ètkèzlàb jàtèkot fejleszteni rà.
Ha jòl tàjèkozòdtam, MA egy AAA cìm 200-300 milliò euròt emèszt fel. A vive ès rift-ből összesen mennyit adtak el?? 2milliò? Ha 2milliòan megvesznek a vr-ra egy jatèkot mondjuk 60euro-èrt az mèg mindig csak 120milliò eurò. De ugye magànak a jatèkfejlesztő cègnek ennek csak 50-60% jut el.
Szòval vèlemènyem szerint a resi 7 FŐLEG azèrt kèszült ès kèszülni fog vr-ra mert a sony megadta az anyagi tàmogatàst a fejlesztèsre
Khm...jelen. :D
Nincs gond. Jo szorakozast. Csak nem csodalkozom ha leul az egesz. Amig nincs filleres megoldas max vmi holo lens megoldasba sose lesz anbyira elterjedve amennyire szeretnek.
A másik kedvencem pedig a Shooter, igyekszem mindet összeszedni, ami kijött már, illetve még megjelenik.
Ebből kijön napi kb átlag 1-2 óra VR, többet meg úgy sem szándékozom használni. (van még pár hobbim)
Hányinger amúgy megszokás kérdése, nem egyszerre kell 10 órát letolni vele. először fél órát aztán egyet, 2-öt és így tovább...
Aztan, megha meg is van, akkor ugye ott van az, h nincs ra tartalom, hanem csak par indie szemet van ra, vagy techdemok.
Ha van is ra tartalom (Resident Evil 7), akkor ugye ott a suta iranyitas, a pocsek grafika.
Ha meglenne az iranyitas, akkor meg mindig melozni kene azon, h ne hanya ki a belet az emberek nagy resze, vagy ne veszitsen azonnal 40%os viztartalmat, csak mert 10 perce VR-ban jatszik.
A legfontosabb, h nincs hosszutavon tesztelve, nem tudjuk milyen modon art a szemnek, illetve a leleknek az, ha valaki mondjuk napiszinten 2-3 orat VR-ban ucsorog. Nyilvan egy 5"os kijelzot bamulni 3 centirol nem eppen a szem legjobb baratja, meg kitudja mennyire mehet valaki lelkileg abba tonkre, h gyilkossagoat, verengzest, rettegest el at ugy, h az agya at van verve es sokkal valosagosabbnak eli meg.
En az Outlast-et laptopon jatszottam ki, de a gyomrom vegig okolbe volt szorulva, el sem merem kepzelni milyen hatasa lett volna, ha teljesen elszeparal a vilagtol a jatek es elkezdem magam beleelni, h ott vagyok es valoban az eletemert kuzdok.
Johetnek itt a nagykepu dumak, hogy: "rohogve jatszottam ki az Outlastet insane fokozaton, kozben sutottem egy pitet es megirtam a doktori disszertaciomat, annyira kemeny gyerek vagyok", de arra is gondolni kell, h az emberek nagyresze viszont nem ilyen kemeny csavo, sokaknak meg a Resident Evil 7 olyan felelmetes, h nem tudjak jatszani, pedig ott azert nem vagy olyan vedtelen, mint az outlastben.
En alapbol tartozkodom a VR-tol mint napiszinten hasznalatos eszkoztol, mert en azt latom, h rettentoen artalmas es kiforratlan technika, amirol alig tudjuk meg, h milyen hatasa van mondjuk 10 ev utan. En a 3D filmekkel is meg ezzel a VR-ral is ugy vagyok mint a hullamvasuttal. 1 evben 1x baromi jo moka, de itthonra nem kene, h mindennap hullamvasutazzak.
3D mögé beállt a filmipar AAA színe java.
3DS-vel a játékipar közel 70 milliót értékesített.
3D mobilok jöttek ki a 3DS-vel hasonlóan szemüveg nélküliek.
AAA 3D Ps3,360,PC játékok jöttek ki.
3D mögé beállt a pornóipar is.
3D TV csatornák jelentek meg.
3D szó használata tömegessé vált minden értékesítési területen.
3D készülékek minden egyéb másra is jók, olcsóbbak is sokkal a VR-nél.... VR csak arra jó amire készült és semmi mással nem kompatibilis, ergo luxus cikk. Sokan azt se tudják hogy van.
Mindezek után a 3D teljes kudarc.....
Miért épp a VR maradna életképes?
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.