Múlt héten teljesen váratlanul mutatkozott be a Middle-earth: Shadow of Mordor közvetlen folytatása, a Middle-earth: Shadow of War, ami nemcsak, hogy meghagyja mindazt, ami a 2014-es elődben szuperül működött, de a Monolith Productions ígérete szerint komoly fejlődésen is átesnek majd ezek az elemek, miközben rengeteg újdonsággal is találkoznak a rajongók.
Például végre lesz világtérkép, amely nemcsak megkönnyíti a játék hatalmas világának felfedezését, de lehetőséget ad arra is, hogy könnyebb legyen felügyelni, mi is zajlik az egyes régiókban.
Kapunk majd egy új gyűrűt is, amely segítségével saját hadsereget toborozhatunk és megpróbálhatjuk leigázni az ellenséges erődöket. Természetesen megmarad a Nemesis-rendszer is. Amíg az első részben a rendszer lehetőséget adott szövetségesek toborzásához vagy személyes bosszúhadjáratokhoz, a folytatás lehetővé teszi majd a játékosok számára, hogy Mordor egészét pásztázhassák, miközben megpróbálhatják leigázni a helyi hadurakat.
A harcok ezúttal taktikusabbak lesznek, így érdemes előre kitalálnunk, hogy az ellenfél erődjei ellen indított támadások alkalmával milyen erőket, csapdákat vetünk be, miközben természetesen parancsokat is osztogathatunk. Az orkok ezúttal különböző törzsekbe verődve lesznek jelen, ezek a törzsek pedig hatással lesznek az orkok személyiségére, ruházatára, megjelenésére. Az orkoknak egyébként ezúttal is egyéni fegyverzetük, más-más erősségük és gyenge pontjuk lesz.
A megszerzett erődök élére aztán saját vezetőt nevezhetünk ki, és attól függően, kit jelöltünk ki, a környezet is megváltozik majd. Az erődök fejleszthetőek lesznek.
A Middle-earth: Shadow of War augusztus 25-én jelenik meg, PC-re, PlayStation 4-re, PlayStation 4 Próra, Xbox One-ra és Project Scorpióra. A játék egyébként Xbox Play Anywhere-cím lesz, így a Windows 10-re megvásárolt példányunk Xbox One-on is játszható.
Ez valami állat lesz, plusz külön öröm, hogy maradt a 18+-os vonal!
Sőt, ott van a Half-Life 1 és annak a közelmúltbeli rajongói felújított változata, a Black Mesa. Az utóbbi sokkal nehezebb még közepesen is, mint az előbbi bármiben. Mondjuk az is igaz, hogy ennek az az oka, hogy harmadával-felével kevesebb lőszert hordhatsz magadnál és az ellenfeleknek több a HP-ja és nagyobbat sebeznek.
Nem béna meg hülye minden játékos, csak nagyon kinőtte magát ez a hobbi, és áramlanak az újoncok befele, akik nem rendelkeznek sok éves tapasztalattal, mint mi, az iparnak pedig őket is számításba kell venni a profit maximalizálása érdekében. A gond ott van, amikor a többieket elfelejtik, és választható nehézség nélkül dobnak ki egy könnyű játékot.
#7: Te meg csekkold a For Honor-os hírt.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.