Negyedóra Middle-earth: Shadow of War

  • Írta: Shifty
  • 2017. március 8.
  • Videó
Link másolása
A múlt héten váratlanul kiszivárgott, majd hivatalosan is megerősített Middle-earth: Shadow of War készítői már korábban beharangozták, hogy nőnap alkalmából tartalmas bemutatóval kedveskednek a játékból.

Múlt héten teljesen váratlanul mutatkozott be a Middle-earth: Shadow of Mordor közvetlen folytatása, a Middle-earth: Shadow of War, ami nemcsak, hogy meghagyja mindazt, ami a 2014-es elődben szuperül működött, de a Monolith Productions ígérete szerint komoly fejlődésen is átesnek majd ezek az elemek, miközben rengeteg újdonsággal is találkoznak a rajongók.

Például végre lesz világtérkép, amely nemcsak megkönnyíti a játék hatalmas világának felfedezését, de lehetőséget ad arra is, hogy könnyebb legyen felügyelni, mi is zajlik az egyes régiókban.

Kapunk majd egy új gyűrűt is, amely segítségével saját hadsereget toborozhatunk és megpróbálhatjuk leigázni az ellenséges erődöket. Természetesen megmarad a Nemesis-rendszer is. Amíg az első részben a rendszer lehetőséget adott szövetségesek toborzásához vagy személyes bosszúhadjáratokhoz, a folytatás lehetővé teszi majd a játékosok számára, hogy Mordor egészét pásztázhassák, miközben megpróbálhatják leigázni a helyi hadurakat.

A harcok ezúttal taktikusabbak lesznek, így érdemes előre kitalálnunk, hogy az ellenfél erődjei ellen indított támadások alkalmával milyen erőket, csapdákat vetünk be, miközben természetesen parancsokat is osztogathatunk. Az orkok ezúttal különböző törzsekbe verődve lesznek jelen, ezek a törzsek pedig hatással lesznek az orkok személyiségére, ruházatára, megjelenésére. Az orkoknak egyébként ezúttal is egyéni fegyverzetük, más-más erősségük és gyenge pontjuk lesz.

A megszerzett erődök élére aztán saját vezetőt nevezhetünk ki, és attól függően, kit jelöltünk ki, a környezet is megváltozik majd. Az erődök fejleszthetőek lesznek.

A Middle-earth: Shadow of War augusztus 25-én jelenik meg, PC-re, PlayStation 4-re, PlayStation 4 Próra, Xbox One-ra és Project Scorpióra. A játék egyébként Xbox Play Anywhere-cím lesz, így a Windows 10-re megvásárolt példányunk Xbox One-on is játszható.

22.
22.
BrockSamson
Elso pillantasra olyen lesz, mint az elso. Nem kifejezetten megterhelo, egyszer vegigjatszhato jatek, szorakoztato jatekmenettel, viszont elhanyagolhatoan keves koze lesz Tolkien szellemisegehez.
21.
21.
Duken
#3: Kb. ugyanaz mint az elsõ rész.
20.
20.
Skygameboy
Annak ellenére hogy az első rész számomra dög unalom volt ez most tetszett. Kiváncsi vagyok hogy ezeket a helyzeteket mennyire lehet rekonstruálni , de ha tényleg ilyen lesz akkor ez is egy bomba cím.
19.
19.
Heldengeist
#18: A legrosszabb esetben el kell menekülni pár percre, amíg visszatöltődik a HP-d, ha nagyon lesebződsz. Ezt is csak az elején, mert ahogy a képességek és rúnák oldódnak fel, úgy múlik ki a kihívás is a játékból.
17.
17.
Drazhar
Azt hittem idén a Prey lesz a csúcs, de te jóég mit raktak le elénk :O
Ez valami állat lesz, plusz külön öröm, hogy maradt a 18+-os vonal!
16.
16.
roli33
Még az első részt is pótolnom kéne, ez meghozta hozzá a kedvem! A nehézség kérdéshez meg csak annyit, hogy én örülök, ha nem egy Souls-féle nehézséget ad a játék. Inkább legyen könnyebb. Szórakozni akarok, nem szenvedni, hogy folyton kinyírnak. Aki meg azt a stílust szereti, és a kihívással szöszölni, annak ott a Nioh pl. És a jövőben lesznek is még brutál nehéz címek, az is tuti!
15.
15.
Schwag
Engem megfogott kész ennél jobban nem várok semmit
14.
14.
Heldengeist
#10: Ez hülyeség. Időről időre elő szoktam venni régi kedvenceket és semmivel a világon nem nehezebbek, mint a mai átlag. Egyszerűen hozzá kell edződni a játékokhoz, kifejleszteni azokat a finom mozgásokat, amikkel jó leszel bennük. Régen is csak kevés játék volt, amit kifejezetten nehézre csináltak.

Sőt, ott van a Half-Life 1 és annak a közelmúltbeli rajongói felújított változata, a Black Mesa. Az utóbbi sokkal nehezebb még közepesen is, mint az előbbi bármiben. Mondjuk az is igaz, hogy ennek az az oka, hogy harmadával-felével kevesebb lőszert hordhatsz magadnál és az ellenfeleknek több a HP-ja és nagyobbat sebeznek.
11.
11.
#10: Azt se felejtsük el, hogy sokan, köztük én is, 15 éve még kis pöcsök voltunk, így akkor még nehezebbnek éreztünk olyan játékokat, ami ma már nem lenne az. Anno a Sands of Time első bossjánál hetekre leragadtam (így odáig játszottam csak újra és újra), ma már gyerekjáték. De pl. az asszony, akit pont a SoT-tal vezettem be ebbe a világba, ugyanannyira szenvedett vele, mint régen én.

Nem béna meg hülye minden játékos, csak nagyon kinőtte magát ez a hobbi, és áramlanak az újoncok befele, akik nem rendelkeznek sok éves tapasztalattal, mint mi, az iparnak pedig őket is számításba kell venni a profit maximalizálása érdekében. A gond ott van, amikor a többieket elfelejtik, és választható nehézség nélkül dobnak ki egy könnyű játékot.

#7: Te meg csekkold a For Honor-os hírt.
10.
10.
Rakottkrumpli
#7: Szerintem elég szomorú, hogy kb a soulsok adnak csak kihívást a mai játékok közül... 15 éve minden második játékot idegösszeomlással vittél el az első mentéspontig... Most meg a bal egérgomb nyomkodásával eljutsz a boss-ig, amihez már néha el is kell ugranod, meg talán egyszer meghalsz, ha nagyon béna vagy, de ennyi... Aztán ha így kijátszottad, akkor megkapod a szupergigainszenhárdkór modot, amit nem is választhatsz alapból, majd ott megkapod a régi medium nehézséget....
8.
8.
l4cyk4
#4: A játék elején tényleg volt kihívás, de körülbelül a felétől, fejlettebb karakterrel játszva, a hadurak is úgy hullottak mint a legyek.
7.
7.
Dark_Temptation
ezért vannak a Souls szériák.. bezzeg az meg már túl nehéz pár ember számára, meg ott azért sírnak hogy nincs könnyebb difficulty.. :D nem célzásképp szántam csak hát vagy ez a baj vagy az :D számomra kihívás volt főleg ha 50-en letámadtak és egyszerűen nem lehetett megölni az ork vezért mert olyan hp regenje volt vagy képességei
3.
3.
maktub
Lenyűgöző bemutató. Számomra az év egyik legjobban várt játékává lépett elő.
1.
1.
Maximo32HUN
Nagy ígéretek kíváncsi vagyok mennyit tartanak majd be.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...