Edgar Diaz, a Paragon közösségi menedzsere a Redditen fejtette ki, hogy hányadán áll most az Epic a PC-re és PS4-re megjelent free-to-play MOBA-val. A bejegyzés meglepően őszintére sikerült, Diaz ugyanis egy percig sem akarta titkolni, hogy a játék jövője abszolút bizonytalanná vált, és izzasztó hetek várnak rá.
Az utóbbi időben egyre lassabban érkeztek frissítések a Paragonhoz, így a játékosok is érezhették, hogy valami nincs rendben. Diaz szerint a legnagyobb problémát az jelenti, hogy bár az a céljuk, hogy a Paragon közössége növekedjen, eddig egyetlen olyan újdonságot sem sikerült belecsempészniük a játékba, amivel sikerült volna megnyerni a kritikus tömeget. Az újonnan összehalászott rajongóknak csak egy töredéke marad a Paragonnal az első átjátszott hónap után, ez pedig nem éppen azt vetíti előre, hogy a Paragonnak biztosított a jövője.
A küszködés a Fortnite sikerei mellett válik igazán látványossá: a túlélőjátéknak épp egy utólag érkezett játékmód, a Battle Royale adott óriási lendületet, Diaz szerint pedig ezután egyértelművé vált, hogy át kell gondolniuk, mindent megfelelően csinálnak-e. Az Epic korlátozott idővel és munkaerővel rendelkezik, és a Paragon-csapat egy része már most a Fortnite-on dolgozik, ami Diaz elmondása alapján a legnagyobb siker a cégük történetében.
A csapatnak így előbb-utóbb döntést kell hoznia: megéri a Paragont fejleszteni? Diaz szerint a következő hetekben összedugják a fejüket, és megpróbálják kitalálni, hogy mivel rúghatnák be a játék szekerét, és bár továbbra is érkeznek hozzá frissítések, azok még lassabban készülnek majd el, mint eddig.
A Fortnite felületein is megy a nyávogás, de az legalább brutál pénzeket hoz.
(És még mielőtt a Legacy jobb volt, a régi kártyarendszer jobb volt stb előjönne: a játékosbázis folyamatosan növekedett, csak nem eléggé!)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.