Hivatalosan csak holnap jelenik meg a Kingdom Come: Deliverance, azonban vannak, akik már most játszhatnak a játékkal: ők szellőztették meg a ResetErán, hogy a cím első napi javítással indít, amely 23 gigás letöltenivalót jelent.
Az 1.01-es verziószámot viselő tapasz minden régiót és platformot érint, és majd' minden területen belenyúl a játékba. Ennek megfelelően újabb eseményeket ad hozzá a Kingdom Come világához, javítja a párbeszédek animációit, újrabalanszolja az XP- és pénzosztást, illetve a fegyverek és páncélok statisztikáit, fejleszt a harcon és az NPC-k reakcióidején, lehetővé teszi az íj használatát lopakodás közben, és egyéb bugokat is befoltoz.
A fórumon a Deep Silver PR-ese, Will Powers is megszólalt, aki szerint a patch az elmúlt hat hét fejlesztői munkáját tartalmazza. A fejlesztőknek akkor kellett ugyanis leadniuk az aranylemezt, hogy az időben sokszorosítani tudják, ahogy azonban az lenni szokott, a munka korántsem ért véget, bőven maradt javítanivaló a következő másfél hónapra is.
Azt is igyekezett leszögezni, hogy a motor működésének köszönhető, hogy ilyen nagy lett a tapasz mérete. A CryEngine 2 GB-os fájlokba csomagolja a játékkal kapcsolatos adatokat, és a legkisebb módosítás is megköveteli, hogy az érintett csomagot újra letöltse a felhasználó. Mivel az 1.01-es javítás sok különböző területet érint, "lényegében a játékosoknak újra le kell tölteniük a programot". Érdemes megjegyezni, hogy az új fájlok felülírják a régieket, így a patch nem foglal el extra helyet a merevlemezeden.
Itt még lehet azzal sem lett volna nagy gond, de ha a későbbiekben is akarnak foglalkozni a foltozgatással, akkor az azt jelentené, hogy minden peccsel növelniük kell a játék méretét és gondolom ezt nem akarták.
Ugyanakkor valahol mégis egyszerűbb ezt mondani, mert akkor arról nem kell beszélniük, hogy tökre nem volt kész a játék, amikor aranylemezre került. Utálom, ha azért nem végeznek egy játékkal, mert "ki kell adni".
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.