Nem volt zökkenőmentes a For Honor elmúlt időszaka, de a Rainbow Six: Siege-hez hasonlóan a Ubisoft itt is mindent megtesz azért, hogy megtartsa stabil játékosbázisát. Ennek örömére végre befutottak a konzolos dedikált szerverek is.
A For Honor egyik legnagyobb problémáját a multiplayer mód instabilitása és megbízhatatlansága okozta, köszönhetően a peer-to-peer alapú technológiának. A Ubisoft, ha lassan is, de azért csak belátta, hogy ez nem maradhat így, ezért az előző hónapban PC-n, a mai naptól pedig konzolon is átálltak a dedikált szerverekre.
Erre szükség is volt, hiszen a kiadó nemrég erősítette meg, hogy a játékostábor folyamatosan duzzad, a legutóbbi helyzetjelentés szerint 7,5 millió felhasználónál jár a cím, míg az aktívan játszók száma 1 millióra rúg havonta.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.