Néhány napja a Shadow of the Tomb Raider és az AAA-játékok költségvetésével kapcsolatban szólalt meg az Eidos Montréal elnöke, David Anfossi. A GamesIndustry.biznek adott interjújában szó esett a történet által vezérelt single player játékokról is, ahol Anfossi név szerint említette a Deus Ex: Mankind Dividedet is. A játék annak ellenére, hogy sikeres volt a kritikusok körében, nem mozgatott meg elég példányt ahhoz, hogy anyagilag kifizetődő legyen.
Jogosan tették fel tehát a rajongók a kérdést - mi lesz a Deus Ex jövője? Anfossi a játék hivatalos Twitterén nyugtatta meg a játékosokat: "Nem halott a Deus Ex. Ezt megerősíthetem."
"A Deus Ex a stúdiónk brandje. Mindannyian kötődünk ehhez a franchise-hoz, de nem dolgozhatunk egyszerre mindenen. Itt van a Shadow of the Tomb Raider, a Crystal Dynamicsszel dolgozunk a The Avengers Projecten is, valamint van egy harmadik játék is, ami jelenleg fejlesztés alatt áll. Ez bőven elég most számunkra" - írta Anfossi a PCGamesN-nek.
hidd el, ha lenyeljük ezeket az 'alig látható mikrotranzakciókat', a következő a paywall-lal elzárt fejezetek lesznek, mint az átkozott mobil-játékokban!
Szerintem a Deus Ex széria az egyik legjobb.
Pusztán csak a HR óta eltelt 5 év alatt változott annyi a gamer világ, hogy már nehezebb eladni egy single játékot, főleg ha a története ennyire meghatározó benne.
Ez egy sokkal inkább politikai, taktikai játék, mintsem egy akció játék.
Mármint ez tényleg nem olyan játék volt, mint a Battlefront 2, vagy az utóbbi Need for Speed, de még olyan sem, mint az a Mordor 2. Azok dizájn szerint voltak fizetős játék létükre úgy felépítve, mint egy távolkeleti Free 2 Play játék. Tehát kártyák, szerencsejáték, kis esélyek, lootbox-ok.
De a Deus Ex az nem ilyen volt. Az egy igazi mély, jól megkomponált egyjátékos élmény volt és semmi a fent elhangzottak közül. Ráadásul annyian mondták ezt a mikrotr. dolgot, amit én észre sem vettem, hogy külön meg kellett keresnem a játékban a helyet, ahol lehet vásárolni, mert annyira nem nyomta soha, egyszer sem a képembe. Semennyire sem befolyásolta a játékélményemet sem, de a játékot magát sem. Most aki akart, vehetett magának szintlépés pontot. Jó. És aki így tett, a játékmenetet és a pacing-et meg jól szétcseszte vele. Nekem mindegy.
Szerintem ebben a játékban ez semennyire nem téma, hogy benne van.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.