A történet szerint egy szomszédos állam minden előjel nélkül támad az országunk egyik határvárosára. Az ellenség nemcsak a katonákat mészárolta le, hanem a polgári lakosságot is. Így nyit a tavalyi Tokyo Game Shown leleplezett Left Alive.
A Front Mission-univerzumban játszódó sztori három karakterre koncentrál: az egyikük egy fiatal, de tapasztalatlan katona, a másik egy veterán Wanzer-pilóta. Végül kapunk egy egykori katonanőt is, aki már rendőrként teljesít szolgálatot, és akinek a múltjában súlyos trauma következett be.
A Left Alive egy külső nézetes shooter, a szereplők mindig váltják egymást. Olykor fedezékharcos TPS - rengeteg taktikai lehetőséggel -, máskor viszont egy Wanzer (mech) botkormánya mögé ülünk. A lőszer korlátozott, így alaposan meg kell fontolnunk a következő lépésünket. Máskor különféle cuccokat is craftolhatunk a megszerzett nyersanyagokból: például Molotov-koktélokat, csapdákat vagy egy olyan szonárt, amely megmutatja az ellenség helyzetét. A mechákon négy hely van a fegyvereknek, ezeket bármikor lecserélhetjük.
A pályákat úgy alakították ki, hogy az ellenfelek elkerülhetők és néhány puzzle-elem is bekerült a kalapba. A nagyfokú szabadság már a fejlesztés elején is komoly szempont volt. Minden pályán vannak mellékküldetések is, főként a bajba jutott civileken segítünk majd. Lesznek több választási lehetőséggel kecsegtető párbeszédek is. Ellophatjuk az ellenség Wanzereit, bemasírozhatunk velük a táborukba, és nagy felfordulást okozhatunk.
Komoly morális döntésekkel is szembesülünk. Van, amikor messziről látjuk, hogy az ellenség népirtást végez - rajtad áll, hogy megmented-e az embereket, vagy hagyod őket meghalni. Minden civilnek saját motivációja és háttérsztorija van, cselekedeteinktől függően csatlakozhatnak hozzánk.
A Left Alive PC-re és PS4-re készül. Megjelenési dátum még nincs, de szeptemberben új infók jönnek.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.