A Hi-Rez Studios sosem titkolta, hogy értékesnek tartja a videojátékos szféra minden játékosát platformoktól teljesen függetlenül. Az utóbbi időben szorgosan munkálkodtak azon hogy mindenkihez eljussanak a korábbi címeik is, így például a 2014-ben megjelent Smite PC, Xbox One és PS4 után jövőre Nintendo Switchre is megérkezik. A masinák támogatása persze szép és jó, de egy ideális világban az lenne a szép, ha az összes játékos együtt tudna szórakozni, bármelyik gép is álljon a nappaliban. Nos, a Hi-Rez közleménye szerint pontosan ez a céljuk.
A stúdió három legnagyobb húzócíme, a Smite, a Paladins, illetve a Realm Royale hamarosan teljes crossplay-támogatást kapnak. Az előbbi két cím esetében ez valamikor januárban várható, a Realm Royale pedig akkor kapja meg ezt a funkciót, amikor elhagyja a bétastádiumot. A frissítés után egyesül majd a voice-chat, a játékok ranglétrája, na meg persze a matchmaking PC-n, Macen, Xbox One-on és Switchen is. A Sony híresen zárkózott ebben a témában, így az ő platformjukon egyelőre nem tudták megerősíteni a közös játék hírét, de a Hi-Rez mindenképpen dolgozik az ügyön.
Lássuk, hogy mit is jelent ez a gyakorlatban! A hétköznapi meccseket a nagy közös egészből állítja majd össze a rendszer, itt az elsődleges cél az, hogy szint, rang és ping szerint a lehető legélvezetesebb játékokat kapjuk - itt nem számít majd, hogy egérrel, vagy kontrollerrel szállunk harcba. A Paladins és a Smite rangsorolt meccsei azonban szigorúbbak ennél, itt a rendszer csakis azokkal dob majd össze, akik azonos vezérlőt használnak. Kontrolleresek a kontrolleresek ellen, egér és billentyű a hasonszőrűekkel szemben.
Jól járunk akkor is, ha esetleg több platform is csücsül az otthonunkban. A jövőben egy közös profillal folytathatjuk a játékot, így a kioldott csecsebecséket és a haladásunkat többféle gép között is továbbvihetjük.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.