Az Uncharted-sorozat társalkotója, Amy Hennig az interjúban többek között arról is mesél, hogy véleménye szerint a mai játékiparban az Uncharted legelső része egész egyszerűen nem jöhetett volna létre, hiszen a "rövid" történet végigjátszása után semmit nem kínál. Ahogy a Las Vegasban tartott DICE Summiton adott interjúban folytatja, úgy véli, ugyan az egyjátékos kalandok nem fognak kihalni, viszont teljesen átalakulnak.
Manapság szükség van különböző online módokra, miközben olyan irányok törnek utat maguknak, mint a battle royale, a live service és game as a service megközelítések. Ezek nem igazán kedveznek a hagyományos történetmesélésnek, de legalább szépen el lehet nyújtani, folyamatosan változtatni az eredetileg kitalált irányt velük.
Az író kitért arra is, hogy az Uncharted második és harmadik részében már volt multiplayer mód, de a hangsúlyok nem tolódtak el. Tisztában voltak vele, hogy szükségük van online opciókra is, amivel a rajongóbázist tovább lehetett növelni, miközben az is látszott, hogy a játéknak ez a szegmense sosem tud majd betörni a mainstream közönséghez, nem úgy, mint egy multiplayer shooter. Viszont a létezésük indokolt volt.
Az interjúban szó esik a manapság népszerű egyjátékos történetekről, mint amilyen például a God of War, a Spider-Man vagy a Red Dead Redemption 2 is. Hennig azonban úgy véli, ezek története túl hosszú, így a játékosok jelentős része a sztorik első felééig ha eljut, így sokan be sem fejezik őket. A veterán író azzal folytatta, hogy szerinte nagyszerű, hogy a mai játékok többrétegűek, komplexek és hosszúak, tele vannak képességfákkal és mellékküldetésekkel, de szerinte ez sokkal nehezebbé tesz mindent, többek között a narratívaközpontú játékok történetmesélését is.
A "kedves", fröcsögő kommentelőknek is azt ajánlom, hogy olvassák el az eredeti interjút. Szép dolog az, hogy mindenkinek van véleménye valamiről, de ehhez nem árt, ha foglama is van a dologról. Pl. nem kell anyázni olyan dolgok miatt, amiket az interjúalany nem mondott, vagy más miatt említette, a kinézete miatt meg végképp alantas dolog valakit ekézni és minősíti is az embert.
Csak egy gyors összefoglalás: amit és ahogy beszél a sztori alapú játékokról, azt nem azért monjda, mert szerinte az lenne jó, hanem amivé lett a dolog. Ráadásul az is vitás (erről is szó van a cikkbe), hogy ez mi miatt alakult így. Kiadói döntések, emberek elvárása, stb. A Red Dead és a GoW is mint ellenpélda vannak megemlítve az eredeti Unchartedhez képest, hogy lám most már nem elég ami hajdanán elég volt.
A lényeg hogy amit itt fenn olvastok azt felejtsétek el. Vagy ne és anyázzátok egymást ész és tudás nélkül. Hajrá, tegyen ki-ki saját belátása szerint.
Én azt gondolom, hogy single játékokra van, és mindig is lesz igény!
->
Lehet, hogy csak a manapság megjelenő lélek nélküli retkeket nem szeretik? Ezért is aggódom a Beyond Good and Evil miatt, és pl ezért sem tudtam végigtolni a Fallout4et. Kár volt megvenni, hazavágta az egész frencsájzt a szememben. Az ilyeneknek valóban nincs jövőjük.
Mellesleg, a story orientált single fókusz egyáltalán nem zárja ki a multis opciót. Pl: Mass Effect (asszem 3) mellé raktak egy multiféleséget, ami bomba siker lett. Az egyik nem zárja ki a másikat.
https://youtu.be/dGSfIi4D9G4
Én annyira nem szeretem.
Ki a faszább meg a hátba támadások.
Ha meg szerencsésebb voltam direkt rám jön bosszút állni.
Nekem kell a single hogy élvezhessem valamennyire a pvp-t.
Eszembe jut mi volt a sztoriban azon a pályán vagy pálya szakaszon, így nem olyan idegen az éppen aktuális pálya.
Az Unchartednek meg mindkét része rendben volt/van.
a többi amit írtál nem alap videójátékok
attól persze marhaság/szomorú a legtöbb ami itt ki van szemezve
egy akár pár órás single is tud több élményt nyújtani, mint több évnyi aktív multizás, sőt, az emberekből kezd elegem lenni, nem is magától a játéktól, legalább 2/3-uk túl komolyan veszi vagy iszonyat negatívak
Az értelmes játékok sem fognak kihalni, csak mennek a Kickstarterre. Az EA meg bekaphatja mert egy fillért nem lát majd abból a pénzből.
"Az író kitért arra is, hogy az Uncharted második és harmadik részében már volt multiplayer mód, de a hangsúlyok nem tolódtak el. Tisztában voltak vele, hogy szükségük van online opciókra is, amivel a rajongóbázist tovább lehetett növelni, miközben az is látszott, hogy a játéknak ez a szegmense sosem tud majd betörni a mainstream közönséghez, nem úgy mint egy multiplayer shooter. Viszont létezésük indokolt volt."
Na ezzel viszont tökre egyet értek. Én a mai napig nyomom az Uncharted 2 multiját (bizony, még mindig megy :) ) és nálam jelenleg az abszolút csúcsot képviseli. Amolyan egyszerű, de nagyszerű. A single módot kb. 3 éve vittem ki utoljára. Ha nem lenne multi a játékban, már tuti nem játszanék vele, de így meg alig tudom letenni. :)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.