A platform indulásakor még kétheti rendszerességgel érkeztek az ingyen bezsákolható címek, ám a májusi Epic Games Store Mega Sale óta már hetente kapunk új játékot, és úgy néz ki, hogy ez 2019 végéig így is marad.
Ez pedig azt jelenti, hogy év végéig pontosan 40 játékból álló gyűjteménye lehet a szemfüles felhasználóknak egyetlen cent költése nélkül.
Korábban már ingyenes volt a The Witness, a Thimbleweed Park, a What Remains of Edith Finch, az Axiom Verge, a City of Brass, az Oxenfree, a Rime, a Slime Rancher, a Stories Untold, a Subnautica, a Super Meat Boy, a The Jackbox Party Pack, a Transistor és a World of Goo, most pedig a Kingdom: New Lands tölthető. Az aktuális hét június 13-án jár le, amit június 20-ig majd az Enter the Gungeon követ.
1. Tőmondatokban, egyszerű szavakat használva írod le a véleményedet.
2. Azt és úgy írsz, ahogy akarsz, és utána magasról teszel rá, hogy mit fröcsögnek még a többiek.
Én az utóbbit választottam, van 4-5 tag, akinek a hozzászólását már el sem olvasom, ha látom a nevét, ugrok a következő kommentre.
Ha ezen az oldalon vannak érveid, meg tudod őket fogalmazni normálisan, és utána számonkéred, hogy miért hagyják azokat rendszerint figyelmen kívül - mintha semmit nem értettek volna meg belőle -, akkor teljesen biztosan megkapod, hogy magas lóról beszélsz.
Régen amikor tanultam (vagyis helyesen amikor iskolába jártam) rengeteg időm volt suli után game hétvégén game minden játékot torrenteztem egyből végigvittem és stopperrel mértem a gametimot és amint vége volt telpofával beirtam a fórumába mennyi idő volt és már toltam is a következő lewarezolt játékot..
Hetente 20-30 játékot vittem végig.
Most meg 12 órázás mellett? Évente ha 40 lepereg amiből 30 1-2 órás walking sim már sokat mondtam.
Meg most már minek warezoljak ha látod ingyen hozzájuthatok legális forrásokból? Totálisan nincs értelme a wareznak manapság az a türelmetleneknek való senki másnak.
Ez olyan dolog hogy valaki odaírja minden újhoz ment is a pre order.
Engem hol láttál odakommentelni ilyenekhez hogy meg is érdemled te gyökér ,minek hangoztatod hogy megveszed ,takarodj a gamekapocsról, erre vered magad stb? Én miért nem vagyok paraszt és tudom megállni a beszólást? Nem kell válaszólni
Fallout 76, Anthem , Batman AK , Battlefront ...stb azért az emberek nem esznek meg mindent szart. Pont hogy a játék minőségi határozza meg legjobban a játék bevételét. A játékok bevétele sikere ugyanis az első 2-3 hétben dől el azt onnantól kb vagy halott vagy atomsikeres továbbra is.
"egyszer csak úgy döntene minden játékos" Nem döntenek úgy ez látszik mivel sok ótvart is sikerre visznek amitől sugárba tudok hányni. Az meg engem nem érdekel ki mit gondol. Én tudom ,hogy mi van és mi lesz így várok. Nem veszítek semmit , pénzbe nem kerül a várakozás + amúgy se sokat tudok játszani + se nem vagyok türelmetéllen és nem vallási alapnak érzem ,hogy játékot vegyek.
Amikor egy game 1 hónap után -50%-os offba van meg ms game passba teszik (vagy most már pc-sbe is) az elég sokatmondó egy játékról és annak sikeréről....
Érdekes a CDP (ez csak egy példa mert elég kirívó főleg mivel only singlevel dolgozik (ami halott pl az EA szerint meg nincs benne pénz) és azt is kb 4-5 évente 1db-al és mégis fent tud maradni a cég... de érdekes.
És továbbra is ismételni tudom csak magam egy kiadót se kért senki hogy fél év agy pár hónap után már 50% off legyen a játékukra vagy 2-3 év múlva ingyen adja a Humble oldalán ezt ők maguknak csinálják, hogy az utolsó centeket is kisajtólják az emberekből + hátha lesznek akik a season passba új pénzeket ölnek az ingyen game miatt stb.. Mindig elgondolkodtam azon nem lenne-e jobb minden ilyen nagy cégnek hogy a 60$-os nyitóár helyett csak 35 lenne de kb a végtelenségig?? Nem kéne ingyen szórni leárazni..,mert látná mindenki most ez lesz az új trend se áreső se bundle = MEG KELL venni ha játszani akarja.
Csak hát ezt nem meri egyik gyökér cég se bevállalni...pedig nem kéne az AAAAA játékukkal elég volna egy kicsivel kezdeni kedvező áron.
Ezért is jó a kickstarter és a steam early cucc mert ott valamilyen visszajelzést is kap a cég mennyi embert érdekel és már úgy is lesz zseton hogy a játékból kész van kb pár % és folyamatosan jön mivel megvehető ez a pár %-os állopot steam-en..
Nem mellesleg minden cégnek kell 1-2 nagy pofon aztán talán észhez tér ,hogy azért nem lehet minden szarral világrekordokat elérni,mert ami szar az hamar eltűnik a süllyesztőbe szerencsére.
Kezdjük a játékipar igazi fellendülésétől, a kilencvenes évek elejétől. A játékfejlesztő "stúdiók" nagyobbik része garázsprojekt volt, 3-4 fejlesztővel. Ezek a játékok az akkori hardvereken elegendőnek bizonyultak, és az akkori igényeket tökéletesen kielégítették. Aztán egyszer csak jöttek olyan címek, mint például a Tomb Raider, a Driver, a Half-Life, stb, ahol már nem volt elég a 3-4 ember, ezek a fejlesztők ugyanis valami nagyobbat, összetettebbet álmodtak meg, mint a korábbi játékok. Nekünk, játékosoknak pedig leesett az állunk. Ezek a cégek jó nagyot kockáztattak, mert akkoriban nem lehetett tudni, mennyire lesz majd a közönség befogadó ezekkel a játékokkal kapcsolatban, ugyanakkor minden korábbinál több időt, több pénzt, több szakértelmet, több energiát kellett befektetniük a játékaikba, és csak remélhették, hogy az majd megtérül.
Megszületett a játékosok részéről az igény az egyre szebb, egyre hosszabb, egyre tartalmasabb és egyre összetettebb játékok iránt, amivel a játékipar azóta is csak bukdácsolva tudja tartani a lépést. Már nem volt elég a szórakoztatás, kell történet, mondanivaló, vagy erkölcsi tanulság is. (Vagy RTX, kinek mi ugyebár.)
Szóval olyan helyzet alakult ki, hogy ha ma be akar törni egy kisebb stúdió a AAA játékok világába, akkor castingolnia kell, szinkronszínészek és írók garmadáját kell alkalmaznia, mo-cap technológiára van szüksége, és több száz, vagy akár ezer szakemberre. Ma valami hihetetlenül irtózatos mennyiségű pénzt kell egy AAA játékba befektetni, mielőtt az akár egyetlen fillért is visszahozna. A gyorsan változó trendeknek és igényeknek köszönhetően pedig a stúdió jobbára csak remélheti, hogy be fog jönni a közönségnek a játék, és megtérül a befektetése, netán még nyereséges is lesz. (Ezután az dobja az első követ a Ubisoftra, aki nem nyúzná addig az AC szériát, amíg csak lehet, aki nem próbálna biztonsági játékot játszani.)
Na szóval, a lényeg az, hogy tőlünk, játékosoktól függ, hogy egy több éves fejlesztési idő és költség meg fog-e térülni a stúdió számára. És most jön a fontos rész!
Ha a játék jó, és megtérül a stúdiónak, akkor a befolyt összegből újabb játékot tud csinálni. Ha élveztünk egy játékot, akkor azzal tudjuk biztosítani, hogy majd ismét részünk lehessen hasonlóan jó élményben, hogy fizetünk érte. Amikor arra gondolunk, hogy majd mindent megveszünk, amikor 1 dollár lesz, vagy letöltjük, ha ingyen adják, olyankor valójában a saját magunk ellenségei vagyunk. magunk számára nem adjuk meg a lehetőséget, hogy mondjuk 5-10 év múlva is úgy gondlja a kiadó, hogy megéri ilyen mennyiségű energiát és pénzt belefektetni a fejlesztésbe. Ugyanis mi történik, ha nem realizál elég hasznot a stúdió, vagy a kiadó? Akkor is fog játékokat gyártani, de lejjebb ad egy csomó dologból. Nem kellenek jó történetírók, ne legyenek A kategóriás szinkronszínészek, stb-stb-stb. És panaszkodhatunk, hogy a játékok egyre hülyébbek és rosszabbak, miközben az egészet az idézte elő, hogy a kiadó nem látja értelmét, hogy annyit beletegyen, mert nem térül meg neki. Magunk alatt vágjuk a fát azzal a hozzáállással, hogy a minőségi játékokat is gombokért akarjuk megvenni.
Mindazonáltal megjegyzem, hogy ez még mindig jobb, mint ha letorrenteznénk a játékokat.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.