Bejelentése óta nem hallottunk semmi információt a Ghost Recon: Advanced Warfighter második részének PC-s verziójáról - nos, megérkeztek az első érdekességek!
Bejelentése óta nem hallottunk semmi információt a Ghost Recon: Advanced Warfighter második részének PC-s verziójáról - nos, megérkeztek az első érdekességek!
A Ubisoft állítása szerint a számítógépes verzió sokkal összetettebb lesz, mint az árkádosabb jellegű konzolos verziók; a PC-s játék taktikusabb, "okosabb" játékstílust követel majd meg magának. Alapvető különbség lesz, hogy míg a konzolos játékokban harmadik személyként látjuk majd az eseményeket, addig a PC-s változat FPS lesz.
Fejlettebb mesterséges intelligenciára, térképre, parancs kiadási rendszerre és HUD-ra számíthatnak a számítógépes játékosok, továbbá a multiplayer is inkább a PC-s verzió erősségei közé fog tartozni. Hasonlóság a különböző változatok között gyakorlatilag csak a történet és a küldetések terén fedezhető majd fel. Természetesen a PC-s Advanced Warfighter 2 korábbi az első rész számítógépes változatát is kenterbe veri majd - állítják a svéd fejlesztők, GRIN munkatársai.
A Ubisoft állítása szerint a számítógépes verzió sokkal összetettebb lesz, mint az árkádosabb jellegű konzolos verziók; a PC-s játék taktikusabb, "okosabb" játékstílust követel majd meg magának. Alapvető különbség lesz, hogy míg a konzolos játékokban harmadik személyként látjuk majd az eseményeket, addig a PC-s változat FPS lesz.
Fejlettebb mesterséges intelligenciára, térképre, parancs kiadási rendszerre és HUD-ra számíthatnak a számítógépes játékosok, továbbá a multiplayer is inkább a PC-s verzió erősségei közé fog tartozni. Hasonlóság a különböző változatok között gyakorlatilag csak a történet és a küldetések terén fedezhető majd fel. Természetesen a PC-s Advanced Warfighter 2 korábbi az első rész számítógépes változatát is kenterbe veri majd - állítják a svéd fejlesztők, GRIN munkatársai.
Minden tiszteletem az ubisoft -é, amiért hajlandó volt felismerni a két platform közti alapvető felhasználói elvárásokat, és olyan játékot adni nekünk, amit megérdemlünk. Ilyen stílusban ugyanis szinte lehetetlen lenne konzolo -n játszani, ahol nem is eröltetik túlságosan, ők is azt kapják amire nagyobb az igény. arcade játékokra vélhetően több konzolos ugrik majd rá.
Mindezek tekintetében, ha csak annyira lesz jó mint a világ jelenlegi legjobb taktikai elsőszemélyű kommandós játéka az "advanced warfighter" akkor is eredetiben landol majd a meghajtómba, hiszen nem mindennapi élmény bújkálni a házak között, attól félve hogy akár egy ellenséges katona is meglát. (mert bizony pc -n valóban lehet tartani az ellenséges tűztől, nem csak halomra lőni kell a szembejövőket).
ff:
Ha nem szereted ezt a műfajt, akkor játsz a milliószámra gyártott egyéb fps -ekkel. A hozzászólásodból ítélve talán a call of duty -t tudnám igazán ajánlani.
névtelen:
Kérlek magyarázd el nekem hogy a tps nézetből adódó minimális polygontöbblet végett vajon miért is ne lenne képes elfutni ugyanazon a konfiguráción a játék.....
Tehát akkor a boxosok kapnak egy kis lövöldét, mi pedig egy igazi élménnyel gazdagodhatunk ismét.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.