Játszottatok az Artifacttel? Ne aggódjatok, nem vagytok egyedül, ha kimaradt a Dota-univerzumban zajló kártyajáték: a pay-to-win elemek, az ingadozó balansz a lapok közt és a nem túl megnyerő reakció a sajtó és a kiábrándult játékosok részéről mind biztosították, hogy a 2018-as év végén piacra dobott programot fél éven belül mindenki elfelejtse. A Valve azonban nem adja fel a harcot, így most is azon dolgoznak, hogy az Arifact 2.0-val sikerre vigyék a CCG-t.
A legújabb blogposztjukban számos részletet megtudhattunk arról, hogy hogyan kívánják helyrehozni a hibáikat. Ez érinti többek közt a kártyalapok feloldását, a lapok közti interakciókat (több keyword is megváltozik) és azt is, hogy a lépéseink mennyi manába kerülnek - utóbbi leginkább a játék első néhány lépését, az olcsóbb lapokat és a körök késleltetését érinti majd.
Hasznosnak tűnik mindez, de ennél jóval izgalmasabbnak tűnik a bejelentés, miszerint az Artifact is megkapja a saját egyjátékos kampányát. Nem hangzik ez rossz lépésnek, hiszen számos konkurens bebizonyította már, hogy egy jól összerakott oktatómóddal könnyen be lehet tanítani az újoncokat, de a szólókalandok a későbbiekben is izgalmas alternatívát jelenthetnek az online mérkőzéseknek.
Az olvasottak alapján a Valve követné a League of Legends és a Legends of Runeterra példáját: ők is a kártyajátékukkal bővítenék ki a MOBA népszerű univerzumát. Ehhez már meg is tették az első lépéseket, habár a játékon kívül: a Call to Arms címen futó képregénysorozat ágyaz meg az Artifact történetének.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.