Szép lassan a Duke Nukem Forever babérjaira tör a Cloud Imperium Games, hiszen nyolc éve már annak, hogy bejelentették a Star Citizent. Messze még az alagút végén a fény, és egy nemrég megrendezett kérdezz-felelek során Chris Robers továbbra sem tudott túl megnyugtató válaszokkal szolgálni a játékosoknak.
Az egyik rajongó konkrétan rákérdezett, hogy mi újság a játék egyjátékos szegmensével, a Squadron 42-vel, amire Chris csak annyit tudott válaszolni, hogy kész lesz a játék, ha kész lesz. Sok mindenen kell még dolgozniuk, illetve finomítaniuk, hogy minden a tervek szerint működjön, és ebben nem hajlandóak kompromisszumot kötni, mert Chris szerint az sértő lenne mindenkire, aki valaha a Star Citizenen dolgozott.
Gyorsan azért azt is hozzátette, hogy a kommunikációjuk valóban nem a legjobb, azonban ez annak tudható be, hogy nem szeretnék idő előtt lelőni a poénokat és a fordulatokat a történetből - így viszont elég nehéz bármit is mondani a Squadron 42-ről.
A Star Citizenre összegyűlt pénz egyébként nyár elején elérte a 300 millió dollárt, szóval a csapat a késések ellenére nem veszítette el a játékosok bizalmát - ennek ellenére lassan tényleg elnyeli őket a technológia/idő ellen vívott végtelen harc limbója.
Figyelj amikor a 100 naprendszert megigérték, akkor még valami olyasmi volt a terv, mint a Mass Effectben, hogy felrajzolnak egy halom kis bigyót, amit LÁTOGATHATUNK, és akkor 1-2 helyen leszállhatunk, és ennyi. Azóta történt egy koncepcióváltás, hogy minden bolygó fullra bejárható legyen. Így a hasznos játéktér óriásira növekedett, és ezzel sokkal több munka van. Kilóra most 1 naprendszer van kész, de az minden játékot megver abban, ahogyan kinéz. És még tartalom nincs is benne jóformán. Ilyen szintű naprendszerekből elég néhány darab is. De egyébként azon dolgoznak, hogy minél több rendszert meg tudjanak csinálni.
Roberts meg már régebben is egy megalomán barom volt, csak akkor volt felső utasítás, akkor rákoppinthatott volna fejére, most csak ő van és a nagy művészi világa, amit addig nyaolgat meg fényezget, hogy sose lesz vége, miközben egy közgázos/marketinges sincs aki megmondaná, hogy b*zdmeg vmi határidő most már kurvára kéne, mert ráég a körmünkre az egész projekt.
Mondjuk a scam citizen költségvetésének töredékéből gazdálkodnak, ráadásul a motor is saját, nem ugrálnak 2-3 évente egyik licenszről a másikra.
Sc fejlesztése kezd kísértetiesen hasonlítani a duke nukem foreverére...
A játéktörténelem legynagyobb marketinghúzása.
Van bőr a képükön.
Sebaj, negyedévente jön tőlük egy újabb vlog Briefing Room néven a Squadron 42-es fejlesztés előrehaladtáról. Az kell a népnek, vlogban az erő.
"Most épp feljavítottuk Gary Oldman 5 éves hangfelvételeit" "2021-ben felkészülünk az UE5-ös átállásra"
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.