Dean Hall és a RocketWerkz augusztus 11-én szerette volna piacra dobni az Icarust, azonban az utolsó pillanatban szóltak, hogy eltolták a premiert, és csak novemberben jelenik meg a játék - az eredeti elképzelésekkel ellentétben egyébként nem epizodikus formában, hanem egyben.
Hall az Icarusszal is marad a kaptafánál, egy újabb túlélőjáték érkezik ugyanis az úriembertől. A cím egy idegen bolygón játszódik majd, amely a második Föld lehetett volna, ha a terraformálás nem megy félre, és nem lehetetleníti el az életet a planétán. Vannak azonban, akik maradnak, és őket alakítják majd a játékosok: miután xenobiológusok felfedezik, hogy a bolygó benépesítését egy egzotikus anyag akadályozza meg, szabályos aranyláz tör ki, kalandorok indulnak rövidebb-hosszabb portyákra, hogy minél többet be tudjanak zsebelni az értékes erőforrásból.
Az Icarusban legfeljebb nyolc játékos vághat neki a kalandoknak, méghozzá kooperatív módban: néhány órás, vagy akár több hetes túrát is bevállalhatunk, a célunk pedig az, hogy minél több anyagot vigyünk haza a bázisunkra. Eközben különféle épületeket és gépeket építhetünk majd, amelyek a védelmünket szolgálhatják, és két menet között fejleszthetünk is természetesen, hogy legközelebb már hatékonyabban menjen a túlélés.
Az augusztusi premier helyett a RocketWerkz augusztus 28-án indítja el az Icarus bétatesztelését, amely öt hétvégén át tart majd. Ezek közül mindegyik újabb tartalmakat hoz magával:
- az augusztus 28-29-i tesztelés az erdős környezetet,
- a szeptember 11-12-i a viharokat,
- a szeptember 25-26-i a sarkvidéki terepet,
- az október 9-10-i a sivatagokat,
- míg az október 23-24-i a frakcióküldetéseket hozza magával.
A tesztelés egy közösségi hétvégével zárul, ez november 6-án és november 7-én lesz. Az Icarus egyébként már előrendelhető a Steamen; a bétához is azok férhetnek hozzá, akik előjegyezték a játékot. A fejlesztők igyekeztek megnyugtatni mindenkit: az előrendelés a bétás játékidőtől függetlenül visszamondható.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.