A The Ascent július 29-én debütált PC-n és Xbox-konzolokon, a játék pedig azonnal bekerült az Xbox Game Pass kínálatába is. Üröm az örömben, hogy a PC-s változat Game Pass-verziója némileg hiányos a steames kiadáshoz képest: nem támogatja az NVIDIA-féle DLSS-t, a ray tracing pedig egész egyszerűen nem működik a bekapcsolást követően.
Az Eurogamer jelentése szerint a hírekre már a fejlesztést végző Neon Giant is reagált, a csapat pedig jelezte, hogy gőzerővel dolgoznak azon, hogy a két változat pariban legyen egymással. A készítők szerint az eltérő buildelési folyamatok miatt nem tudják egy egyszerű cserével megoldani a problémát, de mindenképpen rajta vannak az ügyön, és ez vonatkozik arra is, hogy az Xbox Game Pass-verzió állítólag hajlamos többet tölteni, mint a steames.
A Neon Giant azt már korábban leszögezte, hogy az Xbox Series-változat esetében egyáltalán nem számolnak a ray tracing-támogatással.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.