A Halo Infinite többjátékos módja önállóan hozzáférhető free-to-play játékként érkezik majd, így egyáltalán nem meglepő, hogy a Microsoft és a 343 Industries úgy döntött, hogy egy bizonyítottan sikeres monetizációs megoldással, a battle pass-szel támogatja meg azt. A várhatóan háromhavonta érkező szezonok során mindig újabb témájú kozmetikai extrákat oldhatunk fel, a szezonbérlet szintjeinek megmászása azonban némileg eltér majd a megszokottól.
A Fortnite, a Call of Duty: Warzone vagy az egyéb, hasonló rendszert alkalmazó játékok rajongói már megszokhatták, hogy egy idő után különösebb kitérők nélkül, organikusan feloldhatják az adott szezon tartalmait. Nem csoda tehát, hogy számos játékos részéről ellenérzést keltett a 343 legújabb blogposztja, melyből kiderült, hogy nem az online meccsek után kapott tapasztalati pontok lendítik majd előre a haladást. Ehelyett napi kihívásokat és hosszabb távú célkitűzéseket kapunk majd, s ezeket teljesítve oldhatjuk fel a battle pass egymást követő szintjeit.
A leendő játékosok elégedetlen visszajelzése kézzel fogható volt: sokan úgy érezték, hogy az előre megadott kihívások a csapatjátékot hátráltató visszás játékstílusra és népszerűtlen fegyverek használatára kényszeríthetik a felhasználókat. A fejlesztőcsapat egyik közösségi menedzsere, John Junyszek később egyébként pontosított a blogbejegyzés információin, elárulva azt, hogy a teljesített és megnyert meccsek is beleszámítanak majd bizonyos kihívásokba, a tősgyökeres Halo-rajongók azonban látszólag továbbra sincsenek megelégedve ezzel a megoldással.
A Halo Infinite december 8-án érkezik PC-re, Xbox One-ra és Xbox Series X/S-re.
Idén is van gamescomos aloldalunk, kövessétek velünk a legfrissebb fejleményeket!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.