A Guerrilla Games tavaly leplezte le 2017-es játékának, a Horizon: Zero Dawnnak a folytatását, amelyben Aloy nyugatra utazik, hogy egy rejtélyes kórság által tizedelt vidéken éljen át új kalandokat. A hősnőnek szenteltek most blogbejegyzést a fejlesztők, amelyben sorra veszik, miként közelítik meg, és fejlesztik tovább a karaktert a Forbidden Westben.
Ben McCaw narratív igazgató szerint Aloy már az első játékban is sok mindenen ment keresztül, ahogy egy lényegtelen kívülállóból a posztapokaliptikus világ egyik legfontosabb személyévé vált – az útja azonban még messze a végétől. Az egyik nagy narratív kihívás így az a folytatásban, hogy olyan kihívásokat állítsanak eléje, amely révén hihetően tud tovább fejlődni.
Persze nem csak a történetben fejlődik tovább Aloy, hiszen több részleg is dolgozik azon, hogy minden aspektusában több legyen: még hitelesebb hangot, animációkat, harci mozdulatokat vagy felszerelést várhatunk. A még realisztikusabb megvalósításhoz a Guerrilla alaposan kihasználja a PlayStation 5 nyújtotta lehetőségeket.
Aloy új karaktermodellje így még több részletet vonultathat fel, mint a Zero Dawnban: finomabb textúrákat, valósághűbb anyagokat, szeplőket, bőrhibákat, még az arcon található apró szőrszálakat is. Megnövelték a modellen található ízületek számát is, hogy természetesebb mozdulatai és arckifejezései legyenek. Számtalan új öltözéket is találhatunk majd a folytatásban, amelyek hitelességére szintén odafigyelnek, egészen annyira például, hogy a ruhák a varratoknál nyúljanak.
Ez ugyanakkor nem azt jelenti, hogy a PlayStation 4-játékosok egy gyengébb, kompromisszumosabb végeredményt kapnának. Bastien Ramisse vezető karakterművész szerint a Forbidden Westet folyamatosan tesztelik PS4-en és PS5-ön is, és az első rész munkálatai közben is tapasztalták, hogy vannak még rejtett erőtartalékok a Sony előző konzolgenerációjában, amelyek jól jönnek a folytatás megjelenítéséhez.
A Horizon: Forbidden West 2022. február 18-án jelenik meg. A különböző kiadásait már elő is lehet rendelni, és az is kiderült, hogy a Sony mindegyikkel engedni fogja az ingyenes keresztgenerációs upgrade-et.
"A még realisztikusabb megvalósításhoz a Guerrilla alaposan kihasználja a PlayStation 5 nyújtotta lehetőségeket."
Na ezért várom meg, hogy legyen Ps5 öm, s inkább arra veszem meg. Nem akarok cumira futni, mint a Valhallával.
A másik fontos kérdés, meg hogy pár éven belül jön-e pc-re, mert nagyon nyitva hagyták a végét, mindenképp játszani kell ezzel a résszel is.
enyhén spoileresen:
kib****ott Sylens hagyná a világot porig égni, csak hogy tanuljon egy kicsit a kvantumszámítógépekről? :D
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.