Scalebound - Hideki Kamiya elnézést kér

  • Írta: gorien
  • 2021. november 21.
  • Hír
Link másolása
A Scalebound a PlatinumGames nagyszabású, Xbox One-ra szánt játéka lett volna, ám végül a süllyesztőben végezte. Hideki Kamiya egy interjúban számba vette, mi vezetett a projekt halálához, és egyúttal elnézést is kért mindenkitől a csalódásért.

Több mint hét éve már, hogy a Microsoft és a PlatinumGames leleplezte az eredetileg Xbox-exkluzívnak szánt, nagyszabású Scaleboundot. A megjelenés ideje azonban soha nem jött el: a Microsoft évekkel később hivatalosan is törölte a projektet, és habár pletykák szintjén azóta is élt a remény, hogy a játék valahogy napvilágot lát, tavaly Phil Spencer ismét megerősítette, hogy nem dolgoznak rajta.

Hideki Kamiya, a PlatinumGames igazgatója a Cutscenes YouTube-csatornának adott interjút, amelyben erről az elveszett álomról is szó esett. Kamiya elismeri, hogy a Scalebound a számára személyes küldetés volt, mivel „ismét vágyott valami nagy dobásra, vissza akart térni valami fotórealisztikushoz”. Ugyanakkor úgy vélte, hogy a stúdiónak is fontos előrelépés lehet ez a játékkészítés terén.

A projekt azonban túl nagy kihívásnak bizonyult a PlatinumGames számára. „Szokatlan környezetben dolgoztunk. Unreal Engine-ra fejlesztettünk, de ahhoz is hiányzott a szükséges tudás, hogy online funkciókra épülő játékot készítsünk. Az akadályok legyőzhetetlennek bizonyultak” – magyarázza Kamiya.

A stúdió tapasztalatlansága vezetett a játék vesztéhez, és ezért Kamiya alkotóként és a PlatinumGames tagjaként is szeretne elnézést kérni – nemcsak a rajongóktól, akik várták a játékot, de a Microsofttól is, ami a csapatba helyezte a bizalmát.

3.
3.
Ps fanboy
#2: A Rise hoz nem kellett volna sok, hogy jó legyen, csak amiket leírtál. Ezért is fájó pont, hogy nem folytatták. A The Order szintén szar volt, de legalább annak volt egy élvezhető harcranszere.
2.
2.
Heldengeist
#1: A Ryse nem volt szar, csak buta és rövid. A hangulat nagyon rendben volt, a történet is oké, csak a játékmenet sínylette meg, hogy kinect szarnak indult. Ha dupla olyan hosszú lett volna egy jobb harcrendszerrel, kifejezetten jó kis játék lett volna. De ilyen szempontból a The Order 1886 legalább olyan szar volt, ha nem nagyobb, csak mellette volt más is. Annyira jellegtelen, úgy kellett utána keresni, hogy mi annak a farkasemberes PS4 techdemo játéknak a címe.
1.
1.
Ps fanboy
Az ilyen esetek hallatán már részben érthető, hogy a Micro miért nem nyúl bele az igazán nagy AAA játékokba az elmúlt években. Párszor benyalták vele, pedig ők próbálkoztak, csak sokszor rossz lóra tettek. Pl. Recore, Rise of Rome, ezek mondjuk el is készültek, de minek... Ne egyszerű dolog ez.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...