Jókora frissítést kapott az Elden Ring

  • Írta: szlav
  • 2022. március 17.
  • Letöltés
Link másolása
Megérkezett az Elden Ring 1.03-as sorszámú frissítése, amely egy új karakterrel, kibővített küldetésekkel és számos balanszváltoztatással várja a leendő Elden Lordokat. A Mimic Tear Ash kedvelői nem fognak örülni.

Megérkezett az Elden Ring eddigi legnagyobb frissítése, amely a hagyományos hibajavítások és balanszváltoztatások mellett néhány tartalmi újdonságot is hozott magával. Az 1.03-as patch teljes leírását olvasva már az első sorok közt feltűnik a játék új NPC-je, Jar-Bairn, illetve a hír, miszerint számos korábbi küldetést új állomásokkal bővített a FromSoftware csapata. A karakterek érezhetően nagy figyelmet kaptak a frissítésben, hiszen már arra is lehetőséget kapunk, hogy megjelöljük őket a térképen, habár hasonlóra eddig is volt lehetőség az ikonok segítségével.

Néhány nyitott helyszín új éjszakai háttérzenét kapott, ráadásul több helyen idézhetünk meg barátságos NPC-ket, ezzel azonban ne gondoljuk azt, hogy feltétlenül könnyebb dolgunk lesz! Habár a balanszkör során számos varázslat költséghatékonyabb lett, a japán stúdió máris belekezdett a nerfelésbe. A speedrunnerek által kedvelt Hoarfrost Stomp jókora gyengítést kapott, ahogy a Mimic Tear Ash is, melynek segítségével számos főellenfél triviálissá válhatott a játék második felére.

Habár a hivatalos patch note-ok csak egy rövid félmondatban árulkodnak ilyesmiről, a játékosok korai visszajelzései szerint az új frissítéssel valamelyest javult az Elden Ring teljesítménye is, PC-n és konzolokon egyaránt. Ha tehát akiknek eddig problémát okoztak az fps dropok, azok határozottan fellélegezhetnek a letöltés után.

15.
15.
DragonBleacPiece
#14: hahha emlekszem arra a lavara enis,aztan vegul a lovacskaval is ugyeskedtem hogy legyozzem
14.
14.
JohnSpartan
#12: * Mint pl a Magma Wyrm ami az egyik katanát dobja. Eddig az a Boss volt ami meg tudott izzasztani igazán... A vègèn már csak kèt flaskát használtam el mert minden mozdulatát vágtam de, akkor is egy mocsok Boss! Van egy olyan támadása hogy maga mellè túrház lávát ès ha nem jól mozogsz simán beletól a nyakával azt kapasból dead.
13.
13.
DragonBleacPiece
Én személy szerint nem érzem nerfnek ezt az egészet, most lettek normálisak a fegyverek, ugyanúgy nagyon erősek meg minden csak nem 3 gombnyomás lesz a főboss hoarfrost stomppal. A moonveil katana speckó skillje pl ugyanolyan nagyot b*sz.
12.
12.
JohnSpartan
#11: Vagy az mèg jobb ha egy olyan boss dobja amit eleinte neccesen lehet kinyírni!
11.
11.
delphijos
Legalább a néhány fegyvernél hibás weapon scaling is javítva lett. Amúgy a Mimic Tear-t azért annyira nem triviális megtalálni hogy az ember a legelején odasétál, és utána simán végigmegy mindenkin. Ezen egyébként lehetne úgy is változtatni , hogy az ilyen cuccok nem minden végigjátszásban lennének ugyanott.
10.
10.
Jarl Balgruuf
#7: A PvP mindig egy mellékes utógondolat volt. Buffoljàk akkor a többit, ne nerfeljenek.
9.
9.
JohnSpartan
#6: Hogyne tudnál! Minden azon múlik hogy időzíted a támadást ès milyen gyors a karaktered nah meg az ellenfelének milyen támadásai vannak. Pl èn egyes ellenfeleknèl (ha nem hal bele) egy full sorozatot befejezèssel is be tudok vinni!
7.
7.
Faint1993
#1: A baj hogy ez nem egy 100% singleplayer játék. Be lehet egymást támadni, vagy ki lehet hívni egymást párbajra. És ott azért fontos a balance hogy ne mindenki ugyan azzal a 2-3 fegyverrel játszon, mert hamar unalmas lesz a dolog
6.
6.
nemfontos
Kicsit zavar hogy 3x r1 után nem tudsz kiugrani a tamadasokbol. Jó lenne ha nem így lenne.

Ps5 ön egyébként már az előző patch után sem voltak túl nagy teljesítmény gondok. De örömmel fogadunk minden javulást ezután is.
5.
5.
Mortis
#1: Ha nem lenne PvP, akkor nem is lettek volna nerfek
3.
3.
tyber16
#1: Minden szavaddal egyetértek! Egyébként szerintem itt csak azért nerfelték mert az összes streamer és youtuber szarrá reklámozta a mimic tear-t és a sword of night and flame-t. Ha nincs ekkora felhajtás körülöttük leszarta volna a Fromsoftware is amúgy. Egyébként még mindig maradtak a játékban iszonyat OP varázslatok és fegyverek csak mivel azok többsége endgame és nem nem felkapottak így azok maradtak is azok. Nemrég leteszteltem őket és annyira durván se a mimic se a kard nem lett nerfelve. A karddal még mindig szépen lehet darálni a mimic tear-nél pedig annyi változott hogy mostmár nem fogsz kávét inni amíg ő leveri helyetted a boss-t :D. De mondom abszolút egyetértek veled ha a játékban megtalálod ezeket magadnak és darálsz és kb egy beépített easy módot kialakítasz magadnak azt az érdemet meg kell hagyni a játékosnak. Főleg mert ez a játék nagyon arra épít hogy mászkálj szedj össze amit tudsz és kísérletezz hiszen egy van egy tárgy amivel a (amiből azért lehet találni egész sokat) a újratudod osztani a pontjaidat magadon. Én is lettem már full nyers erőből mágus 2x pont azért mert mind a két játékstílusomnak tudtam összeállítani egy egész jó kis karaktert. Szerencsére mondom szerintem nem akkora a gyengítés de tényleg rossz is hogy azért így belepiszkálnak. Miközben olyan unfair dolgokat nem patchelnek mint pl. hogy a sima ellenfél képes átütni a ködfalon amikor beléptél a bosshoz.
1.
1.
PapaYeti
Öreg motoros vagyok lehet azért, de ezeket a nerfeket soha sem szerettem. Rendben mikor online fókuszó a játék akkor legyen, hogy ne rontsa többiek szórakozását, de szerintem külön hangulata van mikor egy ekkora játékban megtalálod az OP fegyvert vagy kombót aztán egyszer kétszer használod csak a poén kedvéért, de aztán el teszed a tagyóba mert igazból megtudod te csinálni enélkül is , de jó tudni hogy ott van még ha nem is használod. Ha meg mégis akkor szíved joga egyszer majd rájössz hogy enélkül jobb vagy nem… . :) Lényeg hogy az ilyen jellegű “hibák “ egy játék szerves elemei amik megfűszerezik azt. Mint a CIV -ben az atomok át dobáló Gandhi :D az is úgy jó ahogy van .
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...