Habár a Wild Hearts első blikkre egy sima Monster Hunter-klónnak tűnik, a részletekben elmerülve azért találhatunk fontos különbségeket: ilyen a Karakuri-rendszer is, amely talán a legszembetűnőbb mechanikája a szörnyvadászos akció-szerepjátéknak.
A Karakuri-mechanika alapját az azonos nevű ősi technológia adja, hőseink ennek hála képesek változatos építményeket felhúzni a semmiből. Ezek különféle célokat szolgálnak: az óriáskalapács például közvetlenül segít minket a harcban, de építhetünk védőfalat és tornyokat is - bizony, a hatékonyság kedvéért itt is célszerű lehet felülről támadni!
A játék során újabb és újabb szerkezetek építését tanulhatjuk meg, amelyeknek a közlekedés és a nyersanyaggyűjtés során is jó hasznát vesszük majd. További érdekesség, hogy az építmények a halálunk után sem tűnnek el, sőt az online behívott társak kreálmányai is megmaradnak, amit természetesen ki is használhatunk - idővel egészen komplex csapdarendszerekkel lephetjük meg a Wild Hearts szörnyetegeit.
A fenti videó a Monogatari-sorozat első fejezete, így a későbbiekben további epizódok is várhatóak a témában, ezenkívül a december 8-i The Game Awardson is hallhatunk majd az Electronic Arts és a Koei Tecmo szerelemgyerekéről. A Wild Hearts február 17-én jelenik meg PC-re, PS5-re és Xbox Series X/S-re.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.