Az új stúdió vezetője, Ryan Burnett a GamesIndustry.biznek adott interjújában beszélt a stúdió létrehozásáról és fő feladatairól. Burnett nem tegnap kezdte a játékfejlesztés, 14 évig dolgozott a Raven Software-nél, de az Epic Games grafikus motorjának fejlesztéséért felelős igazgatója is volt.
Az új csapata feladata az Apex Legends tartalmainak készítése lesz, azonban a plusz létszám és a dedikált működés okán a kísérletezés is az ő asztaluk lesz, hogy a live service játékot frissen tartsák. A játék rendezője, Steven Ferreira szerint a stúdió minden 90 napban új szezont fog tudni hozzáadni a játékhoz.
A játék jelenleg is futó 16. szezonja, a Revelry, idén februárban indult el, és kivételesen nem hozott új karaktert, hanem egy meglévőt dolgozott át. A tervek szerint a Respawn Wisconsin folytatni fogja ezt, így számos meglévő karakternél számíthatunk változásra is.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.