Júniusban leáll a MultiVersus, és csak jövőre indul újra
- Írta: szlav
- 2023. március 28.
A MultiVersust az elmúlt évek legjobb Smash-klónjának neveztük, a játék díjat nyert a DICE Awards gáláján, több komoly versenyrendezvényen is megmérkőztek a rajongói, a legnagyobb támogatók pedig a 100 dolláros Founders-csomaggal vagy a csatabérletekkel támogatták a játékot. Mindezek után a Player First Games úgy döntött, hogy június 25-én lekapcsolja a papíron még csak nyílt bétában lévő játék szervereit, hogy aztán valamikor 2024-ben, akkor már teljes játékként indítsák el újra a brawlert.
Bevalljuk, mi sem igazán értjük, hogy az elképesztően erős start után (melynek lendülete persze később határozottan alábbhagyott) miért döntöttek úgy a fejlesztők, hogy több mint fél évre ráhúzzák a rolót a játékra. A bejelentést közlő fenti videóban a játék igazgatója, Tony Huynh elárulta, hogy rengeteg feladat vár még előttük, az érkező karakterek és pályák, a netkód és a fejlődési rendszer terén is, az azonban mégis extrém megoldásnak tűnik, hogy a relatíve sikeres, hosszú hónapok óta élő játékot ekkora pihenőre küldjék.
A béta indulása, vagyis tavaly szeptember óta élt a játék monetizációja is, vagyis rengeteg játékos vásárolt kozmetikai extrákat és szintlépést segítő boostokat a digitális üzletben. Ezek, illetve a karaktereink, szintjeink és a teljes profilunk állása természetesen megmarad, a jövőre visszatérő játékban minden elérhető lesz, az azonban rendkívül kellemetlen, hogy csupán a tréningmód és a helyi offline bunyózás marad elérhető erre a hosszú időszakra.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.