Nem titok, hogy a Naughty Dog gyakorlatilag már a The Last of Us: Part II-val is párhuzamosan fejlesztette a franchise multiplayeres mellékágát. Okkal várhattuk tehát, hogy Neil Druckmann és csapata egy év csend után újra színpadra vigyék a játékot a PlayStation Showcase alkalmából. Ez ugyebár végül nem történt meg, a Bloomberg mindig jól informált újságírója, Jason Schreier pedig utána járt a dolog miértjének. Mielőtt azonban a riporter előállhatott volna a tényfeltáró cikkel, a Naughty Dog őt gyorsan megelőzve kiadott egy nyílt közleményt.
A rajongóknak szánt üzenetből megtudhattuk, hogy a stúdió tagjai nagyon büszkék a játék eddigi alakulására, de a fejlesztés még javában zajlik, az pedig mára világossá vált, hogy a vártnál több időre lesz szükség ahhoz, hogy tökéletes formára gyúrják az anyagot. Emiatt nem került tehát a műsorba a The Last of Us multis mellékága, a fejlesztés azonban továbbra is szakadatlanul folytatódik. Sőt, a stúdió dolgozói egy vadonatúj singleplayer projekten is munkálkodnak, erről azonban csak később osztanak meg további részleteket.
A Naughty Dog tehát a hivatalos csatornáin diplomatikus választ adott, mézesmadzagként belengetve egy új single playeres címet is. Az utóbbi mindenképp izgalmas hír, de mielőtt elfelejtenénk, kanyarodjunk vissza a Bloomberghez és Jason Schreier riportjához, az innen érkező infók ugyanis közel sem festenek ilyen rózsásan.
A Bloomberg cikke szerint ugyanis drasztikusan lelassult a multis The Last of Us-játék fejlesztése, miután a készítői (illetve a Sony öltönyösei) elvesztették a bizalmukat a játék hosszabbtávú létjogosultságát és a minőségét illetően. Jelenleg egy meglehetősen alacsony létszámú csapat dolgozik az aktív fejlesztésen, miközben a vállalat újraértékeli a projekt haladási irányát.
Az eredeti The Last of Us Factions multiplayer módjából sarjadó, de a The Last of Us: Part II rendszereire építő spin-off a Sony live service-portfólióját erősítené, a Bloomberg riportja szerint azonban állítólag a vállalat kikérte a Destiny 2-vel hatalmas sikereket elérő Bungie álláspontját is az ügyben, a válasz pedig sorsfordítónak bizonyult. A hírek szerint a témában igen gyakorlott stúdió képviselői megkérdőjelezték azt, hogy a Naughty Dog készülő játéka valóban képes lesz fenntartani a játékosok érdeklődését hosszabb távon. Ezt az álláspontot a SIE felsőbb döntéshozói is komolyan vették, így került jelenleg átértékelésre a projekt sorsa és iránya.
Crytek el se tudja képzelni hogy idegesség nélkül is lehet valamivel nem egyet érteni. Remélem nem rendőr vagy tanár...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.