A héten megerősítették, hogy nemcsak a Baldur’s Gate 3-mat hagyják ott a Larian stúdiójánál, de az egész Dungeons & Dragons franchise-zot is. A hatalmas sikerű játék már így is kapott ingyenesen egy teljes epilógust – ami felettébb hasonlított a Mass Effect 3 bulijára – és mod-támogatást is. A DLC-t elkaszálták, azonban az amerikai IGN-es kollegák interjút készítettek Swen Vinckével, melyből kiderült, hogy kisebb tartalmakra, pontosabban új „gonosz” befejezésekre még számíthatunk.
Vincke elmondása szerint nem fogunk több nagyobb méretű tartalmat kapni a játékhoz, viszont a csapat elhivatott abban, hogy kielégítse a rajongók igényeit már a megjelenés óta és ez magában foglalja a Baldur’s Gate 3 gonoszabb játékosait is.
„Gonosz befejezéseken dolgozunk jelenleg. Láttam már párat közülük. Tényleg gonoszok. A játékosok elégedettek lesznek velük.”
Miben rejlik a gonoszság? Nos, a mókusok felrúgásában és a kreatív gyilkolászásokban, kínzásokban. A játékban egy külön háttértörténetet szenteltek ennek, mégpedig a Dark Urge lehetőséget, mely az egyedüli opció, amivel alapvetően Dragonbornként kezdünk.
Az interjúból még kiderül, hogy továbbra is dolgoznak azon, hogy platformokon átívelő mod-támogatást kapjon a játék, így ne csak PC-n, de PlayStation és Xbox konzolokon is élvezhessük a játékosok által gyártott tartalmakat.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.