Fejlesztői hírmorzsák az Indiana Jones and the Great Circle-ről
- Írta: Luchiano
- 2024. szeptember 8.
Az Edge magazinnak volt lehetősége beszélgetni a MachineGames munkatársaival, akik megosztották néhány érdekes információt a készülő Indy játékukról. A csapat kemény magjának története messzire nyúlik vissza, már 20 éve a The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay játékban is fontos szerepe volt a belsőnézetes közelharcnak, ami kedvenc régész professzorunk történetei során is markáns elem.
Nem ismeretlen tehát számukra az új játék mechanikája, de mint Jens Andersson (vezető tervező) elmondta, 20 év alatt nagyon sok minden változott a technológiákban, az elvárásokban, és ezért tudják, hogy nekik is fejlődniük kell és belecsempészni az Indiana JOnes filmek hangulatát a verekedésekbe is. Szeretnék megmutatni, hogy milyen jól megtudják oldani ezt a kihívást, hogy szuper legyen az a bizonyos első benyomás.
Axel Torvenius, kreatív rendező szintúgy kiemelte a verekedések fontosságát és a realitásra való törekvést, hiszen Indy sosem volt az, aki egymaga legyőz egy csapat ellenfelet. Hogy hűek tudjanak maradni a forrásanyaghoz, a lövöldözést igyekeztek limitáltan beilleszteni a játékba, nem lesz érdemes előrántani a stukkert, mert a derék német katonák odasereglenek majd, és fiatal úr nem egy Blazkowicz, hogy kenterbe verjen mindenkit. Akár egy lövés is végzetes lehet főhősünk számára, a játék többek között így próbálja inkább a csihi-puhi és az ostorozás felé terelni a játékmenetet.
Nem kell már olyan sokat várni az Indiana Jones and the Great Circle-re, december 9-én jelenik meg PC-re és Xbox Series X/S-re, majd 2025 tavaszán Playstation 5-re.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.