A Paradox Interactive a jövő érdekében változásokra kényszerül

Link másolása
Számos rosszul sikerült project után, a Paradoxnak muszáj átszervezni a belső működését, hogy a korábbi, sokszor elkerülhető hibák ne forduljanak ismét elő.

A jobb napokat is látott Paradox Interactive helyettes vezetőjével készített interjút a Eurogamer, amiben több téma is felmerült a vállalattal kapcsolatban, milyen változások várhatóak az életükben.

Az Paradox az elmúlt 1 évben számos nehézséggel kellett megküzdenie, kivált tőlük a Double Eleven fejlesztőcsapata, akik a Prison Architect 2 készítették, a The Lamplighters League többmilliós buktának bizonyult, a Cities: Skylines 2 teljesítmény problémái miatt a DLC-t el kellett halasztaniuk. Mattias Lilja vezető-helyettes véleménye alapján túl magabiztosak voltak sok esetben, túl sok pénzt invesztáltak a fejlesztések korai szakaszaiban és túl nagyra nőttek a csapatok, amikkel nehéz volt hatékonyan dolgozni. A Life by You fejlesztésének leállítása is a felgyülemlett problémákra vezethető vissza, a túl későn észlelték, hogy már nem tudják javítani azokat a hibákat, amiket már korábban észleltek de csak halogatták a változtatásokat.

Hogy a stúdió működőképes tudjon maradni, számos változást terveznek a vezetők. Jobban fognak figyelni a visszajelzésekre, és a több reakció érdekében hamarabb terveznek tesztelhető verziókat megmutatni. A fejlesztőknek anonim módon adnak lehetőséget, hogy elmondják véleményüket a cég működéséről, amennyiben lehetséges bevonni a játékosokat is a készítési szakaszokba, hogy olyan terméket tudjanak kiadni, amit élveznek majd a vásárlók. A Paradox a vezetők ígérete szerint a terveket jobban átgondolva, a fejlesztések mellett kitartva igyekeznek majd egyenesbe jönni.

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...