Assassin's Creed Shadows - Coté is elmondta véleményét a csúszással kapcsolatban
- Írta: Luchiano
- 1 napja
Marc-Alexis Coté az Assassin's Creedért felelős vezető a BAFTA díjátadón beszélt a sorozat múltjáról és jövőjéről, az Eurogamer oldal számára adott interjút több témát érintve, és szóba hozva a Shadows csúszását megelőző döntéseket.
Coté és csapata tudják, hogy a jelenkori szál a játékokban egyre kevésbé volt érdekes, mintsem egy jól integrált és érdekes sztori elem. A fő gond a vezető szerint az volt, hogy nem tudták Desmond halála után megfelelő irányba terelni a fejlesztést, hogy a modernkori részek továbbra is fenntartsák az érdeklődést. Az asszaszinok és templomosok közötti vetélkedés leegyszerűsödött egy hatalmi harccá és elvesztette a tervezett célt, hogy a játékoknak alapvetően a történelem időszakainak felfedezéséről kellene szólnia. Az új részben ezt a megközelítést szeretnék visszahozni, és a jelenkori szálat jobban kiaknázni, napjaink és a múlt eseményei közé átgondolt kontrasztot állítani.
A Shadows kapcsán a Marc-Alexis elmondta, hogy tudják, hogy ez a játék lehet az egyik legjobb a sorozat történetében, és nagy várakozást előzte meg a Japán helyszín miatt is. Viszont a Unity pocsék fogadtatása és rengeteg technikai problémája még mindig ott lebeg a szemük előtt, ezért minden szempontból kész produktumot szeretnének kiadni. A halasztásra is emiatt volt szükséges, hiába voltak jók tesztelői és csapaton belüli visszajelzések, a vezető személyesen gondolta úgy, hogy több idő kell a legjobb minőség elérésére. "Csak egyszer adhatjuk ki a játékot és akkor felül kell múlnunk az elvárásokat. Ez lesz a legkomplexebb project a kapcsolódó mechanikák, a történet, a mechanika és a cél platformok tekintetében." -osztotta meg gondolatait Coté. Aki szerint a plusz idő elég lesz arra, hogy tökélyre csiszolják a játékot, és hogy kiindulási alapja lehessen az elkövetkezendő időszak Assassin's Creed alkotásoknak.
Az Assassin's Creed: Shadows megjelenése 2025. február 14-én várható PC, PlayStation 5 és Xbox Series X/S platformokon.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.