Zelnicknek határozott álláspontja van arról, hogy a Mesterséges Intelligencia milyen hatással lehet a játékiparra. Vélemény szerint pusztán az AI jelenléte miatt nem fog gyorsabb, olcsóbb lenni a fejlesztés. Egy ugyanolyan eszközként kell tekinteni erre a technológiára, mint az összes többire, ami segíthet végrehajtani bizonyos feladatokat, például a Unity, Unreal játékmotorok.
Ismétlődő, jól körülhatárolható munkák elvégzésére jól használható és továbbfejleszthető az AI, a vezető szerint maga a fogalom ellentmondásos és alapvetően magába foglalja az összes digitális eszközt, amik a múltban is beépültek a fejlesztés menetébe, ahogy a Mesterséges Intelligencia is be fog. Viszont alkotói folyamatokba nem fog érdemben segíteni, ahhoz továbbra is a kreatív szakemberek tudására lesz szükség, vélekedett Strauss.
Az interjúban arról is beszélt a vezető, hogy nem változtak a rövidtávú terveik, szeretnének rekordszintű eredményeket elérni és növekedni a 2026-es 2027-es pénzügyi időszakban. A SAG sztrájkról is esett szó, Zelnicknek úgy fogalmazott, hogy őket egyelőre nem hátráltatja, de mindenképp támogatják a gyors megegyezést, ami már közel lehet, 25-ből 24 pontban már született egyesség.
Szoval lehet hogy az AI a felmondott dolgok utan csinal egy egesz jo kepet, meg az is lehet hogy az elmondo miatt eleg kreativra sikerul, de hogy muveszi nem lesz arra eleg nagy az esely.
Amugy vannak nagyon jo csatornak ahol muveszek/grafikusok mutatjak be mire hasznaljak az AI-t es hogy utana meg mekkora melot raknak bele, hogy az AI altal generalt alap ugy is nezzen ki, ahogy annak ki kellene :D
A kreativitás fokmérője a grafikus szakmában gondolom maga az elkészült alkotás és ebben hasonló cipőben jár(hat)nak, mint pl a fotósok. De ez legyen az ő bajuk, ha úgy nézzük akkor csak magasabbra helyezi a mércét az AI okozta szituáció.
Hát ez már pont megtörtént. Például egy év alatt annyi M.I. kép került fel a Deviantart-ra mint saját gyártású képek egy évtized alatt
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.