Ha minden jól megy idén megjelenik Ken Levine legújabb játéka, a Judas. A BioShock szellemi utódjának tekinthető FPS bár számos aspektusban magán fogja viselni Levine meghatározó stílusát, nagyon sok mindenben el is fog térni a nagy elődtől, legalábbis a történetmesélést és a pályadizájnt illetően. Levine a GamesIndustry.biz-nek adott interjújában beszélt az érkező játékáról és elmondta, hogy a Judas világához képest a BioShock pályái csupán hosszú folyosóknak fognak majd tűnni.
"Ha fejlesztői szemszögből tekintesz a BioShock-játékokra akkor feltűnik, hogy a pályák igazából folyosók, amiken bizonyos helyeken scriptelt jelenetek vannak, amik elindulnak ha elérsz hozzájuk és így lendítik mozgásba a történetet. A Judas teljesen máshogy fog működni, emiatt pedig sokkal jobban fog reagálni a játékos jelenlétére, viszont pont ezért jóval nehezebb is elkészítenünk."
Ez alapján tehát a Judas igyekszik majd kerülni a túlságosan scriptelt jeleneteket, ennek köszönhetően pedig növelni fogja az újrajátszhatósági faktort is. A kérdés persze továbbra is ott van, hogy ez vajon mennyire fog visszaköszönni a kész termékben. Ne felejtsük el, hogy a BioShock Infinite is sokkal másabb lett volna, mint a végleges változat.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.