Nem lesz teljesen nyíltvilágú az Avowed

Link másolása
Kevesebb mint egy hónap múlva érkezik az Obsidian Entertainment legújabb szerepjátéka, az Avowed, amiről most kiderült, hogy nem egy teljesen nyíltvilágú kaland lesz. Helyette az open-zone mechanikát fogja alkalmazni.

Kevesebb mint egy hónap és végre megérkezik az Obsidian Entertainment legújabb szerepjátéka, az Avowed. A csúszás sújtotta és gyakran vita tárgyát képező alkotásról most újabb infók derültek ki. Ezek szerint a játék nem egy nyíltvilágú kaland lesz, helyette az open-zone mechanikát fogja alkalmazni. Ennek kapcsán a készítők is megszólaltak, elmondásuk szerint ez jót fog tenni a játék tempójának, valamint a döntések következményei is jobban fognak így érvényesülni.

"Nehéz megtalálni a megfelelő tempót a nyíltvilágú játékokban. Sosem tudhatod, hogy a játékos hol van és mit csinál egy adott időben. A zónák alkalmazásával viszont tudni fogjuk, hogy ha a játékos az adott területen van, akkor honnan jött és hová megy. Azt nem, hogy milyen mellékküldetéseket teljesített, de a fő küldetést illetően tudni fogjuk." - nyilatkozta Kate Dollarhyde, a játék narratív igazgatója. "Nagyjából tudni fogjuk, hogy mit csinált a játékos, mielőtt nekilát a következő nagy feladatnak. Ezek a zónák is nyitott területek lesznek, ahol a játékos azt csinál amit akar, csak nem egy nagy egybefüggő területként fog funkcionálni, ahol a játékos elkóborolhat." - közölte a területi igazgató, Berto Ritger.

Valamint az is kiderült, hogy az adott zónákban minden elem, így az NPC-k is fontos szerepet fognak betölteni a történet szempontjából, és nem csak díszítésként fognak tetszelegni. Ha találkozunk egy szereplővel egy területen belül, akkor biztosak lehetünk benne, hogy az hatással lesz majd a fő küldetésre.

Az Avowed február 18-án érkezik PC és Xbox Series X|S platformokra.

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...