Kevesebb mint egy hónap és végre megérkezik az Obsidian Entertainment legújabb szerepjátéka, az Avowed. A csúszás sújtotta és gyakran vita tárgyát képező alkotásról most újabb infók derültek ki. Ezek szerint a játék nem egy nyíltvilágú kaland lesz, helyette az open-zone mechanikát fogja alkalmazni. Ennek kapcsán a készítők is megszólaltak, elmondásuk szerint ez jót fog tenni a játék tempójának, valamint a döntések következményei is jobban fognak így érvényesülni.
"Nehéz megtalálni a megfelelő tempót a nyíltvilágú játékokban. Sosem tudhatod, hogy a játékos hol van és mit csinál egy adott időben. A zónák alkalmazásával viszont tudni fogjuk, hogy ha a játékos az adott területen van, akkor honnan jött és hová megy. Azt nem, hogy milyen mellékküldetéseket teljesített, de a fő küldetést illetően tudni fogjuk." - nyilatkozta Kate Dollarhyde, a játék narratív igazgatója. "Nagyjából tudni fogjuk, hogy mit csinált a játékos, mielőtt nekilát a következő nagy feladatnak. Ezek a zónák is nyitott területek lesznek, ahol a játékos azt csinál amit akar, csak nem egy nagy egybefüggő területként fog funkcionálni, ahol a játékos elkóborolhat." - közölte a területi igazgató, Berto Ritger.
Valamint az is kiderült, hogy az adott zónákban minden elem, így az NPC-k is fontos szerepet fognak betölteni a történet szempontjából, és nem csak díszítésként fognak tetszelegni. Ha találkozunk egy szereplővel egy területen belül, akkor biztosak lehetünk benne, hogy az hatással lesz majd a fő küldetésre.
Az Avowed február 18-án érkezik PC és Xbox Series X|S platformokra.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.