Így készült a Troy Baker-féle Indiana Jones

Link másolása
A BAFTA osztotta meg a közel félórás videót, amelyben a tavalyi Indiana Jones and the Great Circle alakításai mögötti színészi és fejlesztői munkát csodálhatjuk meg.

Már a bejelentéstől kezdve a fél gamer világ érdeklődéssel figyelte az Indiana Jones and the Great Circle-t, hisz egy belső nézetes kalandjátékról volt szó, amit a Wolfenstein-játékokról ismert MachineGames készített, ráadásul az 1980-as évek Indy-filmjeiben feltűnő Harrison Ford megjelenésével? Hogyan készültek mindezt megcsinálni?

Most már tudjuk, hogy a tavalyi év egyik legjobb játékát hozták össze a fejlesztők, főleg a játékmenet és a színészi játék terén. Az olyan nevek, mint Tony Todd és Troy Baker nemcsak lehetővé tették a játék elkészültét, de Todd esetében a rá osztott karaktert is befolyásolta a játéka. Többek között ebbe enged betekintést a BAFTA által közzétett videó, amelyből kiderült, hogy Baker hogyan is készült a dupla kihívással bíró szerepre. A MachineGames nem akarta újra feltalálni Indiana Jones karakterét, hanem a már jól ismert verziót akarták a játékba implementálni. Ezért Troy Bakernek nem egyszerűen Indiana Jonest kellett eljátszania, hanem azt a verziót, ami Harrison Ford hívott életre évtizedekkel ezelőtt. Baker már az olvasópróbákra is karakterben érkezett, a Teams-meetingek alatt is kalapban és ostorral a kézben ült kamera elé. Bár nem az ő arcát látjuk a karakteren, de Indy mimikája az övé, valamint hangjával és manírjaival is igyekezett visszaadni azt, amit Ford alakításában már megszoktak a rajongók.

Bár tagadhatatlan, hogy Troy Baker nélkül nem sikerült volna úgy a játék, ahogy szerették volna, a többi színész alakítása is jelentősen hozzájárult a végeredményhez. A fejlesztők számára is kihívás volt a játék, nemcsak a komfortzónájukból való kilépés miatt, hanem mert számos olyan elemnek is meg kellett felelniük, amivel eddig még nem volt dolguk. Például Indy ikonikus ostorát eredetileg valósághű fizikával álmodták meg, azonban az nagyon távol állt a filmekben láthatótól. Így végül a filmeket idéző ostormozgást kapott a játék, bár a moziban anno vágással oldották meg a látványos, ám lehetetlen mozdulatokat, a játékban erre nem volt lehetőség.

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...