A Path of Exile megjelenésekor egy friss, mégis ismerős élményt kínált azoknak, akik a Diablo II után csalódtak a Blizzard sorozatának harmadik részében. A siker pedig a mai napig kitart, bár természetesen nem egy hibátlan játékról van szó. Az viszont egyértelmű, hogy a Grindig Gears Games rengeteget tanult az első nagysikerű játékából, így a tavaly decemberben megjelent második rész sokkal kiforrottabb lett.
A játék rendezője a Eurogamernek adott interjújában elárulta, hogy egyáltalán nem számítottak olyan sikerre, mint amilyet a játék a megjelenésekor elért. Arra készültek, hogy a fizetős korai hozzáférés miatt csak egy csekély létszámú kemény mag játszik majd a játékkal, azonban ez közel sem így történt. Becsléseik szerint 800.000 és 900.000 volt az egyidejű játékosszám, aminek köszönhetően ez a stúdió eddigi legnagyobb rajtja.
Azonban ez a játékosszám meg is kavarta a terveket. A megjelenést követően egyből elkezdték a különböző finomhangolásokat és finomításokat élesíteni, azonban ennek köszönhetően számos játékos panaszkodott arra, hogy az addig jól működő buildje már nem életképes. A fejlesztőknek rá kellett jönnie, hogy hiába a korai hozzáférés, úgy kell kezelniük a játékot, mint egy teljes megjelenést.
Az 1.0-s verzióhoz vezető úton a következő nagy lépés áprilisban érkezik, a 0.2-s frissítés Dawn of the Hunt néven jelenik meg, a fenti trailer az április 4-i update-nek alapoz meg. A készítők tervei szerint a teljes megjelenés sincs beláthatatlan messzeségben, ugyanis szeretnék még az idén kiadni a játék végleges, kész verzióját (már amennyire egy live-service játéknál beszélhetünk ilyenről). Ez ugyan nincs még kőbe vésve, és ha nem is sikerül leszállítaniuk a játékot december végéig, akkor is 2026. márciusági meglesznek vele. A Dawn of the Hunt egy terjedelmesebb videót is kapott, külön kihegyezve az endgame tartalmakra és változásokra.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.