- Főoldal
- Játékok
- QuakeCon 2010
- Friss
1361196000
1308826800
Tizenötödik szülinapját ünnepli a Quake
Tegnap volt tizenöt éve, hogy boltokba került az id Software klasszikus FPS-e, a Quake. A játék azóta több folytatást, portot és spin-offot is megélt, a Quake-motorokat pedig számtalan másik játékhoz használták fel. A fejlesztők még csak említésszinten foglalkoznak a folytatással.
- fojesz
- 2011. június 23.
- 11 komment
1281690128
Továbbra sem fejleszt Wii-re és DS-re az id
John Carmack csapatának rossz tapasztalatai vannak a DS-el kapcsolatban, jelenleg úgy néz ki, hogy a jövőben semmilyen játék fejlesztését nem tűzték ki terveik között. Bár egy halvány reménysugárnak tűnt az iPhone-os Rage bejelentése, DS-re és Wii-re továbbra sem szavaz a stúdió.
szöveges hirdetés
szöveges hirdetés
1281684363
A Bethesda kisajátította az id Tech 5 engine-t
Todd Hollenshead, az id Software fejese azt állítja, hogy korszakalkotó grafikus motorjukat nem licenszelhetik külső fejlesztőcsapatok és kiadók. Kizárólag a Bethesda égisze alatt megjelenő címek használhatják a Tech 5-öt, s így már nem jelentenek veszélyt az Unreal Engine 3.0 middleware üzletére.
1281681964
iPhone-ra is megjelenik a Rage
Az id Tech 5 elnevezésű grafikus engine-je olyannyira testre szabható, hogy az idei Quakecon kiállították az iPhone-ra készülő verziót is, amely stabil 60 fps-sel futott. Carmack mester mindig képes meglepetéseket okozni, nem gondoltuk volna, hogy a Rage pont az Apple mobiljára is elkészül.