Command & Conquer 3: Tiberium Wars Xbox 360-as játékteszt
Végre letelt az alig 1 hónap, ami a PC-s és XBox360-as megjelenés között ki volt tűzve. Tűkön ülve rohantam az Überkonzolba, hogy egy nappal a hivatalos megjelenés előtt átvegyem az anyagot, és hogy minél hamarabb hazaérjek vele. Még sosem tartott ilyen sokáig az alig 50 perces útidő. Gondolom senki sem csodálkozik azon, hogy a GameKapocs ezúttal az Xbox 360-as verziót is nagyító alá vette!
Command & Conquer 3: Tiberium Wars PC-s játékteszt
Bizonyára mindenki emlékszik még a régi nagy fejlesztők neveire. Volt itt rengeteg átlagos, sok jó, de csak pár kiemelkedő név maradt meg, amik beleégtek az emberek memóriájába, olyan szavak mellett, mint a hatalmas innovációk, nagyszerű játékélmény és hosszú, több napig géphez láncolt virrasztások egy-egy játék mellett. Ha ezek mellé bedobom még a Westwood nevet, akkor minden RTS rajongó csorgó nyállal alél el, ahogy Homer Simpson szokott. Nézzük meg, hogy is alakult a patinás nevű cég sorsa!
Command & Conquer 3: Tiberium Wars Az első nyilvános információk!
2004. december 6-án, a The Lord of The Rings: The Battle for Middle-Earth megjelenésének napján Mark Skaggs egy olyan bejelentéssel állt elő, mely megrengette a stratégiai játékosok világát. Skaggs úr a Battle for Middle-Earth, a Red Alert 2 és a Generals játékok producere a hivatalos C&C hírlevélben arról írt, hogy csapatával elkezdték fejleszteni az új Command & Conquer-t.
- Daks
- 2006. április 22.
- nincs még komment