Grand Theft Auto: San Andreas mobilos teszt
CJ, a keleti part gengsztere már a mobileszközöket is meghódítja. A Rockstar immáron harmadjára jelentkezik érintőképernyős GTA-val, a San Andreas sok tekintetben ezen a platformon érzi magát a legjobban.
- zoenn
- 2014. január 30.
- 13 komment
Grand Theft Auto: San Andreas megateszt
Majdnem két hónapja, október végén kaptam kezeim közé a világ eddigi legjobb játékát, a Grand Theft Auto: San Andreas-t. Mivel már akkor tudtam, hogy négy hétig más munkák miatt elindítani sem lesz időm az anyagot, és már akkor láttam, hogy nem lehet pár nap alatt kipörgetni, inkább egy pár órás játékot követő, amolyan kóstoló jellegű cikket írtam róla az oldalra, nem akartam ugyanis két hónappal elodázni a tesztet. Persze már akkor is terveztem, hogy ha érdemes lesz, még egy alaposabb tesztet is írok majd a cuccról, ha egyszer végzek vele, ez pedig most következett be, miután heteken át beleöltem minden szabadidőmet, egész pontosan 155 óra játékidőt (ami 20 teljes, 8 órás munkanapnak és 7 teljes, 24 órás napnak felel meg). Hozzá kell tennem, eléggé alapos voltam, bár ennek ellenére sem sikerült 100 százalékra teljesítenem az anyagot, csak 91.44-re (annyira méretes és hosszú a játék, hogy még századszázalék pontosságot is bevezettek a készítők), néhány nem kötelező versenyt sehogy sem tudtam megnyerni.
- Ford Fairlane
- 2004. december 20.
- 5 komment
Grand Theft Auto: San Andreas teszt
Nem tegnap volt az a pillanat, amikor Mike Dailly, a híres skót DMA Design kutató és fejlesztő programozója megálmodta az akkor még Race and Chase vagy Cops and Robbers címre tervezett forradalmi játékát, ami egy felülről látható, kiemelkedő 3D-s házakkal tarkított 2D-s nagyvárosba szándékozott elkalauzolni minket, melyben autókkal vagy gyalogszerrel nagyon szabadon bűnözhettünk volna.
- Ford Fairlane
- 2004. október 24.
- 4 komment