Enemy Territory: Quake Wars
A Return to Castle Wolfenstein megjelenése után a fejlesztők egy másik csapatra bízták a játék kiegészítőjének elkészítését, melyet később már egy folytatásnak terveztek. Sajnálatos, módon az egyszemélyes kampány elkészítésében problémák adódtak a kiadó Activision-nél, így 2003-ban a Splash Damage fejlesztésével kiadták a játék ingyenes multira kihegyezett változatát, a Wolfenstein: Enemy Territory-t. A játék köszönhetően, hogy ingyenes volt és nagyszerű multi örömöket nyújtott az embereknek, hihetetlenül sikeres lett és az is a mai napig.
- Mast3rmind
- 2007. október 17.
- 12 komment
Enemy Territory: Quake Wars Leteszteltük a béta változatot!
A Doom befejezése után két alkotója ahelyett, hogy megpihent volna, már következő siker játékukon gondolkoztak. John Carmack volt az egyikük, aki egy olyan motor kidolgozásán fáradozott, mely képes úgy kezelni a modelleket, hogy azok megfelelő sebességgel is futhassanak. Eközben a szoba másik felében American McGee és John Romero kedvenc dobókockás szerepjátékukkal játszottak, melyben John karaktere egy harcos barbár volt, akinek a neve Quake (Rengés) volt. Így először a játék design fantasy akció elemeket tartalmazott volna, ezeket a későbbiekben sci-fi környezetbe ültették és így született meg a Quake mai napig ismert univerzuma.
- Mast3rmind
- 2007. augusztus 16.
- 14 komment
Enemy Territory: Quake Wars
Az idei évben a multiplayer FPS rajongók lesznek igazán elkényeztetve, legalábbis az eddigi kiadási dátumokat figyelembe véve. Idén fog (elvileg) megjelenni a Shadowrun, az Unreal Tournament 3, a Team Fortress 2 és természetesen idén fog megjelenni cikkünk alanya, az Enemy Territory: Quake Wars is. Már-már az is természetes, hogy a játék megjelenési rublikájában még mindig „When it’s done.”, azaz „Kiadjuk, amikor kész lesz.” címke található. De a játék jelenlegi állapotát tekintve, nagyon valószínűnek tűnik, hogy még idén kezeink közé kaparinthatjuk a kicsikét. Lássuk hát, hogy mivel is lesz majdan dolgunk!