Megjelent a Crysis 1.2-es javítása

  • Írta: ATi0021
  • 2008. március 7.
  • Hír
Link másolása
Hosszú idő után végre megérkezett a Crysis új javítása. A patch az optimalizálás mellett rengeteg hibát szüntet meg, ugyanakkor új szolgáltatásokat is hozzáad a játékhoz.
Hosszú idő után végre megérkezett a Crysis 1.2-es számot viselő javítása. A patch az optimalizálás mellett rengeteg hibát szüntet meg, ugyanakkor új szolgáltatásokat is hozzáad a játékhoz. Az 1.2 javítócsomag változtatásai alant olvashatók:


Optimalizálás és stabilitás
  • Számos memóriaszivárgást kijavítottunk a teljes képernyős élsimítás módoknál.
  • Kijavítottunk néhány felbontás-változtatási hibát DX10 alatt.
  • Az elpusztított objektumok nyomai immár megfelelően eltűnnek a világból DX10 alatt.
  • Számos memóriaszivárgást kijavítottunk a növényzettel és a megsemmisíthető tereptárgyakkal kapcsolatban.
  • Kijavítottuk az ablakos mód hibáját, amikor a térkép vagy a fegyvertartozék UI kurzora elhagyja a játékablakot.
  • Kijavítottuk a potenciális szerverkiaknázási hibát, mely lefagyasztotta volna a szervereket.
  • Kijavítottuk a szerkesztőben az MI háromszögelés fagyását
Általános javítások/hangolások
  • Új effektusok a fagyott járművek széteséséhez
  • Megáll a játékos mozgása, ha úgy lő, hogy közben kúszik.
  • Kijavítottuk a hibát, melyben a játékos kiszáll a VTOL gépből a zárt hátsó fedélen át, függetlenül attól, hol ült.
  • A külső nézetben folyamatosan tüzelő VTOL géppuska immár nem készteti süllyedésre a gépet.
  • Kijavítottuk a külső nézet hibáját, mely a járműveknél akkor jelentkezett, ha az „ellenőrzött tüzelőállás” játékoszászlóra váltottunk a géppuska használata közben.
  • Kijavítottuk a felszíni, víz alatti és különböző irányokba úszás hasonló hangjainak hibáját.
  • A felvett békák immár nem zárják el a játékos kilátását.
  • Kijavítottuk a fegyvertelen mód hibáját, melynél a játékos karjai hirtelen eltűntek majd újra megjelentek egy tárgy felvételekor és ledobásakor.
  • Kijavítottuk az életerő visszatöltődésének hibáját a fulladásos sebzés kalkulálásakor.
  • Az álcázott módban történő létramászás immár jobban fogyasztja az energiát, mint amikor egyhelyben állunk.
  • Az egérkurzor immár nem tűnik el végleg, ha gamepadet csatlakoztatunk.
  • Kijavítottuk a gamepad irányítás visszaállításának hibáját, amikor az Alapértelmezés gombra kattintva nem kapcsolódik be a Force Feedback funkció.
  • Kijavítottuk a nem tökéletesen funkcionáló Összes törlése és Vissza gombok hibáját a gamepad profil létrehozásakor.
  • Kijavítottuk a „Vissza” gomb hibáját, mely a képernyőn megjelenő billentyűzeten nem törölte az első karaktert a szövegdobozban.
  • Kijavítottuk az „Összes törlése” gomb hibáját, mely nem működött a képernyőn megjelenő billentyűzet által bevitt szövegre.
  • A vízesések immár a víz alól is láthatók.
  • A virtuális billentyűzet immár jól működik csatlakoztatott gamepad esetén.
  • Kijavítottuk körülnéző képesség elvesztésének hibáját a jobb oldali kar esetében.
  • A játékos már nem kúszik tovább, ha fekvő állásban elengedjük a gombot egy bunker tetején.
  • Az egérkurzor immár eltűnik, ha bekapcsoljuk a virtuális billentyűzetet.
  • Kijavítottuk billentyűparancsok hibáját, melyek nem kerültek elmentésre, míg a játékos nem folytatta a játékot.
  • Kijavítottunk néhány lánckerítést és szögesdrótot, melyeket nem lehetett átlőni.
  • Kijavítottuk a villanypózna grafikus hibáját.
  • Kijavítottuk a hibát, melynek következtében a játékosnak a rongybabák sérülést okoztak.
  • A sebesség mód alapértelmezett mozgási sebességét megváltoztattuk a jelenlegi energiaszint mellett. A sprintelés továbbra is több energiát fogyaszt.
  • Kijavítottuk a sörétes puska, precíziós puska és távcsöves nézetű gauss puska elsütésekor nem jelentkező závárzat/felhúzás hang hibáját.
  • Kijavítottuk a hibát, mely a járműre telepített MOAR újratöltéshangját az összes játékos számára hallhatóvá tette.
  • A szerverböngésző immár támogatja az egér görgetőgombjának használatát.
Fegyverek
  • Túlfagyási hangokat adtunk a kézi és járműre telepített MOAR/MOAC fegyverekhez.
  • A C4 immár rendesen feltapad az ajtókra.
  • A C4 immár nem ragad a víz felületére.
  • Kijavítottuk a hibát, melynek következtében a játékos lerövidítheti a MOAR lövésének időtartamát a pálya széleinél.
  • Kijavítottuk a két pisztoly használatakor jelentkező hibát: külső nézetre kapcsolva egy pár kar marad a képen dev és szerkesztő módban.
  • Kijavítottuk a hibát, melynek következtében a játékos erőltethette a tüzelést újratöltés után, ha közben lenyomva tartotta a tüzelés gombot.
  • A robbanólövedék immár nem szakítja át a harckocsis küldetésben a lőszerraktárnál lévő észak-koreai tankok tetejét.
  • A jégsugár animációja a MOAR fegyverből már nem megy túl az alagutak falán.
  • A gránátvető lövedéke már nem láthatatlan.
  • Két SOCOM pisztolyt használó játékos megfagyasztásakor már a második pisztoly is megfelelően megfagy.
  • MOAR fegyverrel tüzelő játékos megfagyasztása esetén megáll a MOAR sugara is.
  • A nano-diszruptor gránát már nem szakítja meg az újjáéledési sebezhetetlenség effektust.
  • Kijavítottuk a nem megfelelően alkalmazott claymore/akna limit hibáját.
  • Üres taposóakna animáció hozzáadása.
  • A hangtompítós fegyvert használó játékosok immár nem lesznek láthatóak az ellenség kistérképén, ha 5 méternél messzebb vannak az illetőtől.
  • A mesterlövészpuska tartozékmenüje nem szakad félbe fekvő módban sem.
  • Kijavítottuk a két SOCOM pisztoly alkalmazásának hibáját, amikor a fő kézben lévő fegyver nem töltődik újra, ha üresen váltunk fegyvert.
  • A TAC célkeresztje immár nem tűnik el, miután a játékos közelít és távolít hagyományos irányzék módban.
  • Hiányzó animációk hozzáadása a FY71 és a géppisztoly számára, ha ellenséget fogva közelharctámadást alkalmazunk.
  • Kijavítottuk az utoljára felvett SOCOM pisztoly eldobásának hibáját, merre akkor is sor került, ha ebben volt több lőszer.
  • A jobb láthatóság érdekében átméreteztük a gránátvető lövedékét.
  • Füstcsíkot adtunk a gránátvető lövedékéhez, hogy láthatóbb legyen.
  • Állítottunk a gránátvető lövedékének különös forgási értékein.
  • Állítottunk a gránátvető lövedékének robbanási hatókörén, hogy hatásosabb legyen játékosok ellen.
  • Csökkentettük a gránátvető repülési sebességét, hogy röppályája kiszámíthatóbb legyen.
  • Egy kicsit csökkentettük a gránátvető lövedékének kezdeti láthatósági idejét.
  • Javítottunk az irányított rakéták viselkedésén bizonyos célzási körülmények esetén. Ez csökkenti az alkalmanként tévútra kerülő rakéták számát.
  • Javítottunk a HUD gránátjelzőjén – a játékosok immár követni tudnak egy baráti és egy ellenséges gránátot. Az ellenséges gránátok vörössel, a barátiak kékkel vannak jelölve.
  • Kijavítottunk néhány hibát a többszemélyes játékmódú klienseknél, amikor nem tűnt fel a gránátjelző.
  • Új gránátjelző ikon hozzáadása.
  • Helyesbítettünk a javítócsomag viselkedésén forgótornyok javítása esetén.
  • Frissített feketelyuk-robbanás effektus.
  • Kijavítottuk egyes fegyvereffektusok hibáit, melyekből kifolyólag egyes robbanások megjelenítésére nem került sor.
  • A rohampuska távcsövét messzebb vittük a kamerától, hogy közelítve is jobb legyen a periférikus látás.
Járművek
  • Belső nézetű látótér behatárolása a helikopter, a VTOL és az APC hátsó üléseihez.
  • Kijavítottuk a helytelen „baráti tűz” ikont a többszemélyes játékmódban a VTOL gépeknél.
  • A helikopter szélzaja immár nem hallható, miután a jármű megsemmisült.
  • Kijavítottunk néhány hibát, melyek miatt a járművekből kiszálló játékosok falakban akadtak el.
  • Kijavítottuk a bal csőből csak nyomjelzőt tüzelő légelhárító ágyú hibáját.
  • Kijavítottuk a jármű-személy ütközéseket nem befolyásoló baráti tűz beállítások hibáját.
  • A komponensek immár nem lehetnek 100%-nál sérültebbek.
  • Immár megfelelő tüzelési mód látható, ha ülést cserélünk a gauss tankban a többszemélyes játékmódban.
  • Fejlesztett járműviselkedés fékezés és gyorsítás közben.
  • Hangoltunk a lassú jármű által elütött játékosokat ért káron.
  • Csökkentettük az ütközési sebzés szorzóját a többszemélyes játékmód személy-jármű ütközéseinél.
  • Finomítottunk a járműnézetek közti váltáson ülésváltás közben.
  • Állítottunk a polgári autó falba ütközési sebzésén.
  • Csökkentettünk a teherautók lassú ütközés során szerzett sérülésén.
  • Új hüvelykivetési effektus légijárművekhez.
  • A járművek fényei kialszanak, ha a játékos kiszáll.
  • A VTOL ágyújának immár megfelelő a felpörgési és lelassulási hangja.
  • Kijavítottuk a hibát, mely miatt a kétéltű APC sokkal lassabban volt javítható, mint a többi jármű.
  • Kijavítottuk a tank tornyának néha előforduló hibáját, amikor egy második játékos vezeti a járművet, és a torony szinkronja megszűnik szerver és kliens között.
  • A VTOL sebezhetősége más repülőgépek ágyúival szemben megnőtt.
  • A teherautó vezetőfülkéjének tetejére új beülési pontot adtunk a lövész helyére.
  • Kijavítottuk az érvényes vásárlási zónában lévő járművekhez való lőszer kiszürkülésének hibáját.
  • Háromszor jobban látható baráti névlapok a járművekben.
  • Kijavítottuk a légpárnás hajó vezetésekor a kormányművet rosszul fogó kezek hibáját.
  • Kikapcsoltuk a jármű felrobbanását bizonyos sebességküszöb felett, amikor nincs játékos a járműben.
  • Rögzített kamera külső nézetben, amikor a játékos járműre telepített fegyvert használ olyan nehézségi fokozaton, amely lehetővé teszi, hogy a vezető használja a jármű fegyvereit.
  • Kijavítottuk a VTOL gépet és helikoptereket érő robbanások hanghibáját.
  • Túlmelegedési hangokat adtunk a VTOL és a helikopter géppuskáihoz.
  • Kijavítottuk a VTOL fegyvereinek nem megfelelő túlmelegedését.
  • A légvédelmi fegyver jóval nagyobb sérülést okoz a VTOL gépnek és a helikopternek.
  • Finomítottunk a rakéták által a légvédelemnek okozott sérülést.
  • Kijavítottuk a csapattagok és ellenséges játékosok kilövéséért adott és elvett presztízspontok hibás számításának hibáját.

Egyszemélyes játékmód
  • Kijavítottuk a 'Kísérd ki Prophet-et a gömbből' küldetés újratöltési hibáját.
  • A játékos immár fekve kezdi a fekve elmentett pályákat.
  • Kijavítottuk a katonák hiányzó pajzseffektusát, amikor a játékos tartja őket elmentett szint betöltése esetén.
  • Kijavítottuk a játék manuális elmentése után késve bővülő mentéslista hibáját.
  • A játékos immár nem rendelkezik gránátirányítási képességgel az átvezető jelenetek során.
  • A játékos immár nem tudnak ellenfeleket bevinni az átvezető jelenetekbe.
  • Kijavítottuk a játékos fegyverének betöltött mentéskor eltűnő árnyékának hibáját.
  • Kijavítottuk a játékos látószögének a horizonthoz viszonyított hibás állását betöltéskor.
  • A leszállófedélzeten tartózkodó haditengerészeti személyzet immár fejére illő sisakot hord.
  • Hozzáadtunk egy hiányzó textúrát az iskola lépcsőjéről a tetejére vezető ajtó küszöbéhez a faluban.
  • A flottánál található jegyzettáblákon lévő papírok immár nem fejjel lefelé látszanak.
  • Fejlesztettük az MI géppuskakezelését (a telepített és a járműveken lévő géppuskáknál egyaránt)-
  • Növeltük a játékos kézitusasebzését, és csökkentettük az MI kézitusasebzését.
  • A játékos által használt fegyverek nagy részének megnöveltük, az MI által használtaknak pedig csökkentettük a tűzerejét.
  • A sisakokról többé nem pattannak le a lövedékek, amikor a játékos az irányzékkal célozva találja el őket.
  • Immár feleannyi energia szükséges az erő módban történő ütéshez, mint korábban.
  • Állítottunk az MI járművek forgatható lövegeinek mozgáshatárait.
Többszemélyes játékmód
  • Kijavítottuk a csak távoli játékosokon látható haláleffektusok hibáját.
  • A szerveradminisztrátorok immár eltávolíthatják a szerverjelszót a 'sv_password 0' paranccsal.
  • A beállított jelszóval rendelkező kliensek immár megfelelően csatlakozhatnak a nem jelszóvédett szerverekhez.
  • Kijavítottuk egyes játékállapotok nem megfelelő visszaállítását a játék újraindítása után.
  • Kijavítottuk a klienseknél nem feltűnő gyári járműjelző hibáját. A megvásárolt járművet immár látható kék ikon jelzi.
  • Kijavítottuk a játék végetérte után megváltozó pontszámok hibáját.
  • Kijavítottuk a nem megfelelően bejelentett lefokozások problémáját.
  • A rádióparancsok immár megfelelő hangként hallhatók.
  • Kijavítottuk a szemlélő mód hibáját, amikor a játékosnézet belelóg az objektumok tetejébe.
  • Kijavítottuk a klienseken nem lejátszódó járműzúzódási effektusok problémáját.
  • Kijavítottuk a hibát, mely miatt a guggoló csapattagra való ráállás a modellek összemosódását eredményezi.
  • Kijavítottuk a hibát, melynek következtében a játékos nem tudott további aknákat vagy claymore-okat venni a felszerelésmenüben, ha már volt egy a leltárában.
  • Kijavítottuk a PowerStruggle oktatópálya hiányzó feliratainak problémáját a francia verzióban.
  • A játékos immár nem képes megvásárolhatatlan egyéni felszerelés-kiosztások elmentésére sok felszerelés felhalmozásával.
  • A játékos immár nem hozhat létre olyan egyéni felszereléskiosztásokat, melyekben több fegyver van, mint amennyit a játékos elbír.
  • Kijavítottuk a szemlélő módra kapcsoló játékos automatikusan páncélzat módra váltásának hibáját.
  • Kijavítottuk a játékost az ellenséges bázisra túl későn figyelmeztető oktató hangüzenet hibáját.
  • Kijavítottuk a játékost a repülőgépgyárnál túl hamar figyelmeztető oktató hangüzenet hibáját.
  • A játékos immár nem jut hozzá egy ingyen gránáthoz, ha gránátvetője összes lőszerét elhasználja, majd vásárol egy másik fegyvert.
  • Kijavítottunk egy potenciális negatív lőszerhurrikán hibáját.
  • Kijavítottuk a hibát, amikor a játékos két claymore letétele után felvesz egy claymore-t, és a felvevéskor a játékos fegyvere nem vált át claymore-ra.
  • A játékos holtan már nem tud öngyilkosságot elkövetni.
  • A felszerelésmenü immár nem vált át a fegyverek menüre, ha figyelmeztetés érkezik a játékban.
  • PDA használatakor ha egy játékos elfoglal egy helyszínt, az nem tér vissza magától a PDA első oldalára.
  • A játékosok immár nem kapnak csapattag megöléséért járó büntetést a játék előtti periódusban.
  • A játékosok immár képesek felvenni újjáéledt MOAR tartozékot.
  • Kijavítottuk a játék eredményjelzőjének végén található nevek léptetési hibáját.
  • Kijavítottuk a hibát, mely miatt a karakter kezei nyomban eltűnnek, ha megpróbál két SOCOM-mal felszerelve gránátot dobni.
  • Ha két SOCOMMAL felszerelve megragadunk egy ellenfelet, a jobb oldali SOCOM immár nem tűnik el.
  • Kijavítottuk a Powerstruggle módban nem látható ejtőernyő hibáját.
  • Kijavítottuk a nem dedikált szervereken nem megfelelően működő VOIP hibáját.
  • Állítottunk a szemlélő kameráján, hogy vízszintesebb legyen.
  • Késleltettük a manuálisan történő szemlélő módba váltást a halál után.
  • Kijavítottuk a hibát, mely miatt a szemlélők nem látták a játékosok neveit IA módban.
  • A játékos immár nem írhat be végtelen számú karaktert a Pályaszűrő ablakba.
  • Immár nem lehet kijelölni játékosokat az azonnali akciómód eredményjelzőjén.
  • Kijavítottuk a hibát, mely miatt a játékos pontszáma nem volt alapértelmezésben látható a 'Tab' gomb lenyomásakor többszemélyes játékmódban.
  • Kijavítottuk a lövedékek klienseken nem lejátszódó robbanáseffektusainak és hangjainak hibáit.
  • Az ölés/meghalás üzenetekhez csapatszíneket adtunk.
  • SMG és SCAR lőszer vásárlása esetén immár minden tárban a megfelelő mennyiségű lőszer van.
  • Valamivel növeltük az FY71 gyújtólövedék sebzését.
  • A saját csapatból megölt játékosok immár nem ejtik el fegyverüket.
  • Kijavítottuk az ellenséges főhadiszállás eltűnő ikonjának hibáját.
  • Némi további védelmet és szigorítást eszközöltünk olyan konzolváltozókon, melyek csalásként használhatók.
  • Néhány figyelmeztetést adtunk a hibás pályaverzióhoz és a hiányzó pályákhoz a szerverhez való csatlakozáskor.
  • A hálózati ütemezőhöz néhány hiányzó további entitást adtunk.
  • Kijavítottuk a hibát, mely miatt a játékosokat meg lehetett ölni járművek fölé helyezett, de a járművel nem érintkező AV aknákkal.
  • Az ellenséges játékosok TAC ikonjai immár eltűnnek, amikor a TAC vetőt hordozó játékos álcázza magát.
Új szolgáltatások
  • Automatikus csapatkiegyensúlyozás. Kiegyenlítetlen játékosszám esetén a teljes létszámú csapatokban levő játékosok haláluk után átkerülnek a kisebb csapatba.
  • További textúraszűrés az árnyékokhoz.
  • További járműspecifikus zúzódáseffektusok a fagyott járművekhez.
  • Immár a Logitech G15 képernyő is teljes mértékben támogatott.
  • További szabadon elforgatható nézet a szemlélő kamerához.
  • Zoomolási támogatás a szemlélő kamerához.
  • Modbetöltő hozzáadása a főmenühöz. A felhasználók által létrehozott tartalmak immár betölthetők vagy eltávolíthatók ebben a menüben.
  • További becsapódási hangok hozzáadása a lövedékek találatához. A fejlövések hallható effektussal járnak a többszemélyes játékban.
  • Fejlesztett vörös halálközeli HUD effektus és vizuális visszajelzés a találatról.
  • További hangvisszajelzés az eltalált ellenfelekről. Ez letiltható a 'g_useHitSoundFeedback 0' paranccsal.
  • Egyszemélyes játékban az MI katona immár fellökhető, ha sebesség módban belerohanunk.
  • Számok kerültek az energiajelzőre a Hatalmi Harc (Power Struggle) játékmódban, a gyorsabb tájékozódáshoz
  • Lehetővé tettük a testreszabott objectives.xml file-ok betöltését a pályák megfelelő mappáiból
15.
15.
Dcrysis02
Újrakellett kezdeni a game-t hogy legyen kerekük a kocsiknak hehe,ya és ha lehasalok a karakteremmel,látom még a lábait,mintha állna.Várom a 1.3-as patch-et XDD
14.
14.
LonGleY
Hú, ennyi meg annyi!... Ha egy kicsit jobban megnézitek, a legtöbb frissítés leginkább balance, tehát - főképp a többjátékos módnál számító - kiegyensúlyozás, amit a játék elkészítéskor még nem igazán tapasztalhattak ki. Az korrekt vélemény volt, hogy mások 6 patch alatt sem fejlesztenek rajta, de sokan példásul nem ennyire részletezők.



Teljesen korrekt volt az alapjáték is, leszámítva az AMD hátrányt, amit egy újabb buzi nvidia együttműködéssel sikerült "elérniük". Ezek után az lenne gáz, ha nem frissítenék ilyen iramban a játékot.
13.
13.
JBaker91
9: jó bocs elírtam nem direkt. nem vettem észre.
12.
12.
ACDC 4ever
Hú ennyi hiba volt benne meg ennyit változtattak rajta?!
11.
11.
Ne4ndR
elég idegesítő hogy egy ilyen gépen: 8800gts 320mb, c2d E6400&3,4ghz, 2gb ddr2 1066 mhz... gépen lowon van !átlag! 60 fps-em !!!!!!
10.
10.
demon68
még néhány ilyen és elkészül a játék
9.
9.
szasza666
ebből a szép hosszú listából is látszik hogy egy félkész optimailzálatlan techdemo-t sikerült kiadni....
8.
8.
Watto1991
egy pont öt ötöse ? az jó lehet... ezolyan mint a ps3-rom ( ps háromrom)
7.
7.
JBaker91
sztem jó lett a patch rá fért. habár idáig is jó volt csak néha idegesítő amikor a protphet a gömbnél nem megy fedezékbe és megfagy.

1:

te miről beszélsz? nem tom de biztos cod4 fan vagy. elárulom h a cod4-nek mér 1.5-ötöse is van. ennyit eről.
6.
6.
Dcrysis02
Fasza,a patch után nincsen a hummer-eknek meg a 2 hátsó kereke :DDD vagyis megy a kocsi de láthatatlan.
5.
5.
Jagersider
Én nagyon bírtam a Crysist, bár sose juttottam túl a gravity nélküli ufos részen... valamiért ha 1szer is eltalált 1 szmötyi, 1ből meghaltam még pajzsmódba is...

A fő gondom a gépigény. Mert az akkora bazi nagy, hogy a menübe nem is enged minimumnál feljebb venni bármit. Bár igaz, hogy conzolból át lehetett írni, na de az ember nem szeret ennyit szórakozni iesmivel. A bugokat illetően meg csak annyit mondok, hogy a Crysis 1 bugláda. Egymás nyakába hugyozó koreaiak, vízbebelefúlósak, asztalon magától tüzelő géppuska, altatólövedéktől felrobbanó járművek... no comment. Szentem olyan patch kéne ami leviszi a gépigényét.

4.
4.
Gery8
Eddig sem volt semmi, bár miután 3szor végigtoltam, már láttom, hogy vannak hibák, de anélkül is f.sza! Amúgy nem nagy hibák, hát alig észrevehető igazából, és a javítások sem nagyok, inkább sok, kicsi, precíz irányzék. Ez nem semmi!
3.
3.
Dcrysis02
Hát nekem csak a lefagyott ellenfelek voltak az Exodus részben szal' nem volt szar.Állati volt,és még mindig az. ;DD
1.
1.
westZsolt
Az Szééééééééééép ennyi Javítás:S Jószar lehetett ezek nélkűl:S Úrstn
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...