Az Epic Games alapítója, Tim Sweeney mesélt a videójátékok grafikájáról, valamint arról, hogy mikor is érhetjük majd el a teljesen valósághű megjelenítést.
Az Epic Games alapítója, Tim Sweeney mesélt a videójátékok grafikájáról, valamint arról, hogy mikor is érhetjük majd el a teljesen valósághű megjelenítést.
A Gamesutra csapata interjút készített az úriemberrel, aki boldogan válaszolt minden feltett kérdésre. Amikor azt kérdezték tőle, hogy mikor érheti el a technológia azt a szintet, hogy valósághű grafikával rendelkezzenek a játékok, akkor elmondta, hogy véleménye szerint addig még hátravan 10-15 év. Szerinte ennyi idő alatt megtudják ezt valósítani, ám akkor is a legnagyobb probléma az emberi viselkedés szimulálása lesz, mert azt a legnehezebb elkészíteni. Sweeney szerint addig még rengeteg idő hátravan, amíg a programozók emberi tulajdonságokkal és viselkedéssel ruházzák majd fel a videójátékok hőseit és megértik az agy teljes működését, hogy szimulálni tudják azt. Érdekes vélekedés, reméljük hogy 15 év múlva valóban valósághű játékokkal játszhatunk majd.
A Gamesutra csapata interjút készített az úriemberrel, aki boldogan válaszolt minden feltett kérdésre. Amikor azt kérdezték tőle, hogy mikor érheti el a technológia azt a szintet, hogy valósághű grafikával rendelkezzenek a játékok, akkor elmondta, hogy véleménye szerint addig még hátravan 10-15 év. Szerinte ennyi idő alatt megtudják ezt valósítani, ám akkor is a legnagyobb probléma az emberi viselkedés szimulálása lesz, mert azt a legnehezebb elkészíteni. Sweeney szerint addig még rengeteg idő hátravan, amíg a programozók emberi tulajdonságokkal és viselkedéssel ruházzák majd fel a videójátékok hőseit és megértik az agy teljes működését, hogy szimulálni tudják azt. Érdekes vélekedés, reméljük hogy 15 év múlva valóban valósághű játékokkal játszhatunk majd.
Idióta barátom, neked mi a franc lenne tutkó egy 3. világháborún?
Gondolkodj mielőtt megszólalsz!
...bocs a nyelvhasználatért, de még így is cifrábbak jutottak eszembe egy ilyen hsz olvasása után.
Egyébként bele sem merek egyelőre gondolni abba, hogy a jövő (10-15 év) játékai, konzoljai, PC-jei milyenek lesznek, miket tudnak majd... Ilyen technikai fejlődés mellett főleg...
A 3dimenzió a trendi, de kitudja, hogy addig mi fog történni. Lehet, hogy abba is maradnak adigra a fejlesztések egyéb okok véget.
Mint pl.: 3. világháboru?
Nah az tutko lenne XD:)
Valaki írjamár meg hogy a BattleForge Ingyenes lett, tom hogy kutyát se érdekel de azé az má hír.
véleményem szerint azok a játékok nagyon elfognak terjedni.
Mert ha nem, akkor ott tartunk hogy a Crysis 6-ot egymilliárd dollárba kerülne elkészíteni, és ugyyanúgy pármillió dollárt hozna mint a Crysis 1. Ez nem tűnik jó üzletnek...
Egyébként hogyhogy mindenki, engem is beleértve, csak FPS-ben gondolkozik? A kommentek alapján legalábbis. (ellenség, lövöldözés, stb)
Szerintem elég valószinű hogy már egész másról fognak szólni a játékok akkoriban. (lásd még :"hardcore halála") Hol voltak 15 éve az FPS-ek? 2D-s platformerekben ugráltunk! És azok hol voltak 15 évvel korábban? Egy fehér pixel pattogott két rudi között!
Szóval inkább óvatosan az ilyen jövőképekkel hogy 15 év múlva hogy fog kinézni a náci zombi akit arconlövünk, és mennyi MI-je lesz, mert az is lehet hogy még az "MI" vagy a "grafika" fogalma is értelmetlen lesz. (vagy náci zombik sem lesznek mert ki akarná majd ugyanazt csinálni a játékban mint a valóságban XD)
A MI-ről meg annyit, hogy ha eljutnak odáig, hogy igazán önálló legyen egy játékbeli ellenfél, akkor valószínűleg baromi nagyot fog ugrani a játékok nehézségi szintje. Talán már ma is többre (lennének) képesek, csakhát több embernek kell eladni a cuccot, ha túl nehéz akkor nem játsszák csak a hardcore arcok.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.