A Microsoft mozgásérzékelős játékkiegészítőjének értékesítése a hét közepén indult Európában - így hazánkban is - pár nappal az észak-amerikai rajt után. A Kinecttel a Microsoft nem titkoltan azokat az alkalmi játékosokat próbálja behálózni, akiknek kevéssé szempont az élethű grafika vagy a filmszerű játékmenet, és a videojátékot sokkal inkább családi, vagy közösségi szórakozásra, kikapcsolódásra használják.
Bár a koncepció nem tekinthető minden porcikáját tekintve világújdonságnak, és a szaksajtó legalábbis megosztott a Kinectet illetően, a vásárlókat mindez látszólag jottányit sem zavarja: az új kontroller hatalmas siker, ezt jelzi többek közt az is, hogy néhány országban már előjegyzésben elfogyott a nyitókészlet.
Érdekel, hogy mit tud kezdeni a reklámipar a Kinecttel?
Olvasd el a teljes cikket a HWSW-n!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.