Az amerikai hadsereg katonái azzal a céllal vonulnak be az iraki-iráni térségbe, hogy ott visszaállítsák a régió stabilitását és békéjét, ám a kampány kezdő fejezetében a rutinmisszió balul sül el, a csapatszállító páncélos nem tud továbbhaladni, így tengerészgyalogosainkak házról házra, utcáról utcára kell előrenyomulni. Ezt prezentálja az alábbi, igen meggyőző gameplay-videó. Az ARC-animációs technológia jól dolgozik, a mozgás sokkal kifinomultabb, a háborús hangulat soha nem volt még ennyire torokszorongató. Egy távoli mesterlövész ténykedésétől bizony eléggé drámai pillantokat élhetünk át.
A COD nem a levesbe megy hanem a BLENDERBE
#25: így van.
#37: ez baromság, ha ezt viszik az azért lesz, mert ez a legjobb FPS a világon!
Ez nem cod amit a sok reklám, parasztvakítás meg a név (amit 1-2-4 részek kreáltak meg) azért veszik.
#38: így van.
#50: Először is: Battlefieldekben mindig fontosabb a realitás és a háborús hangulat. Míg mw2 és bo-ban a parasztvakítás az irrealitás és minél több skript, lassított felvétel bevágása. Másodszor: Battlefieldben egyszerű katonákkal vagy akik harcolnak a háborús területen. A codok többségében(1,2,4,6,7) különleges egységekkel és kommandósokkal.
#57: óriási tévedés.
#59: még nagyobb hülyeség, igyekeztek még a bc2-s hanghatásokat (ami maga a csúcs) is felülmúlni valamivel, de például a fegyverek/járművek hangját minek lényegesen változtatni amikor a valós hangjaik vannak bevágva?
Ez nem egy cod, ahol minden évben más hangot csinálnak a fegyvernek. Lásd BO: AK-47- mintha egy vonalzó ütnének egy padhoz. FAMAS silenced - mintha egy nylon zacskót ráznának...
Járművekről csak annyi hogy bc2-ben 5 tank, 5 heli, 5 személygépjármű és 2 vízijármű található. Továbbá vietnamban +1 heli, +2 tank, +3 kocsi és +1 vítijármű.
És még nem beszéltünk a 8 stationary fegyverről.
Na most BF3-ban ezek mellé jön még a vadászgép és még más finomságok. Nekem és szerintem az egész battlefieldes társadalomnak ez bőven elég.
#64: jelentős különbséget szerintem ne várjál 2 év alatt, nézz meg játékokat ahol 2 év telt el a folytatásig. Szinte semmi se más. Itt viszont jóval szebb lesz a grafika és a fizikája is jobb lesz a játéknak. Továbbá más hadszíntér, más történetszál. A single valszeg nagyon eltérő lesz a bc2-től, a multi az hasonlítani fog, de mégis más lesz.
#67: ugyanaz a motor, a Frostbite 2.0 lesz rajta.
#71: mind2-t a DICE készíti/készítette, bár írtó sokan vannak... Valszeg voltak olyan emberek akik nem egyszerre dolgoztak a két játékon, hanem külön-külön.
És igen igazad van hogy ez régebbóta készül, még bc1-es korszakban kezdtek bele.
Tehát aki egy nem egészen 3 perces trailerke alapján megítéli a játékot és jövőt is jósol neki, az szerintem bújjon el a sarokba, várja meg azt a több mint fél évet ameddig kijön az évek óta készülő sokak által várt game. Hátha mire aranylemezre kerül addigra nektek csorogni fog a nyálatok ezért.
:S
#50: ne hasonlísd össze őket ;)
Bf 1943 t leállították,bfbc2 onslaught modot leállították stb...bf3 miatt , szóval biztos kemény lesz.
Ez nem rossz, de vannak hiányosságok.
43: a bf zene pont, hogy nem tűnt el, a végén hallható "zenében" ugyan az az ütemek szólnak, mint a többi bfben, csak máshogy hangszerelve
de ez a videó... awesome!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.