Tomasz Gop vezető fejlesztő a Nowgamernek adott interjújában azt nyilatkozta, hogy egyre kedvezőbbek a visszajelzések a friss PC-s változat felől, s ha a stúdió konzolos verziókat akarna, akkor kifejezetten koncentrálnának a gépek speciális lehetőségeire.
"Elkészítettük a PC-s verziót, amely egyáltalán nem lett szívás. Ily módon elkezdhetünk gondolkozni azon, hogy hol is állunk. Ezért kezdtük el, hogy jó érzéseink legyenek. Ha a jövőben bepróbálkoznánk a konzolos verziókkal, biztos vagyok benne, hogy nem lesznek bénábbak, mint az eredeti. Semmilyen módon nincs szükség arra, hogy a The Witcher 2-t leegyszerítsük konzolokon."
Nem ez lenne az első alkalom, hogy a CD Projekt meghonosítsa magát a Microsoft és a Sony gépein, a The Witcher első részét Rise of the White Wolf címmel be is jelentették Xbox 360-ra és PS3-ra, ám a munkálatok sajnos nem fejeződtek be, mivel akkor ütötte fel a fejét a gazdasági világválság. Gop a múlt hónapban a Eurogamernek említette, hogy a The Witcher 2 konzolos prototípusát már elkészítették, bár még teljes mértékben nem kezdtek neki a fejlesztésnek, míg a PC-s kiadás el nem készült.
"Miután kiadtuk a The Witcher 2-t PC-n, már csak le kell ülni egy Excel-táblázat elé, és figyelemmel kell kísérnünk a terveinket és a menetrendet. Akkor tudunk teljes örömmel bejelenteni bármit is, mikor tudjuk, hogy a csapatunk hányadán áll, milyen minőségben tudunk előre tervezni, figyelembe véve a munka mennyiségét. Aztán végre elmondhatjuk a világnak, mit is tervezünk és, hogy nagy nap legyen a kiadás napja."
Mi ez kérem, ha nem egy konkrétan nem kimondott megerősítés a fejlesztők részéről? Már csak a hülyének nem esik le, hogy már biztosan készülnek a konzolos portok. Talán az E3-ra tartogatja a CD Projekt a nagy bejelentést? Ha így lesz, a konzolos szerepjáték rajongók összepisilhetik magukat a gyönyörűségtől.
Végül, aki nem fél a spoilerektől, álljon itt a minden tekintetben kielégítő The Witcher 2 első húsz perce! Tényleg csak azoknak, akik nem félnek, meg azoknak is, akiknek heveny merevedést okoz Triss Merigold hívogató teste!
Fogalmam sincs mi lehet a baj.
Ez jelentősen visszafogja a vasat. Ha kinyomod mennie kéne f@szásan.
Pedig simán megvan a gépigény a normál beállitásokhoz is,letöltöttem az uj beta drivert,letöröltem a 3D vezérlöket,és nem jó igy sem.
Érdekesség,hogy ha ultrára állitom akkor lesz sokkal rosszabb,csak kicsivel.
Remélem kiadnak gyorsan valami patchet,mert az optimalizálás egy katasztrófa,legalábbis én rengeteg helyen olvastam emiatt panaszt.
#11: Mindenképpen vedd meg told végig, a grafika és a játékmenet ma is nagyon odaver (mondom, tudom, tegnap vittem végig újra), simán egy fasza játékról maradsz le ha kihagyod :)
Mivel tegnap este játszottam végig az egyet (sokadjára, mert évekkel ezelőtt sajnos letöröltem), hogy importálhassam a mentésemet a kettőbe azért vannak fogalmaim az irányításról és el kell hogy mondjam, hogy totálisan más. Durván más. Playstation 3 tulajként azt kell mondjam, hogy ennél konzolosabb, kontroller után sikoltó irányítást PC-n keveset láttam :) No offense, remélem nem lesz harag emiatt, szigorúan szubjektív vélemény. És nekem is jobban tetszett az egy harcrendszere is. Sokkal látványosabb volt, mint ez a földön körbehempergős - ráugrós hülyeség. Képzeld el a kedvenc hősödet a mozivásznon, amint a jelenetek döntő többségét a homokban bukfencezve, hemperegve tölti :) Ja, ettől a játék még iszonyatosan hangulatos és nagyon jó, csak kellett kb 20 perc mire elkezdtem élvezni, addig csak az irányítással küszködtem.
Amúgy meg tényleg konzolos a kezelőfelület, mondjuk szerintem csak emiatt nem kellett volna változtatni a "kattingatós" támadásos módszeren, max a konzolosknak a mostanit tették volna be. Nem vagyok rosszmájú, félreértés ne essék... de haragszok a kontrolleres társaimra emiatt...
Amúgy játszható Pc-n,mert videók alapján nagyon jónak tűnne?
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.