Az elmúlt években számos alkalommal bicsaklott meg a hitünk a Beyond Good & Evil 2 felé, miután rengeteg olyan hozzászólás született a fejlesztők részéről, ami kétségessé tette a folytatás készültét. Sok minden függött a Rayman Origins teljesítményén is, a sorozat atyja, Michel Ancel viszont megerősítette, hogy a fejlesztés következő fokozatba kapcsolt, s innen már nincs visszaút.
"A fejlesztés aktív szakaszában vagyunk, s ebben a pillanatban csak a játékra koncentrálunk, s arra, hogy a lehető legjobb játékot alkossuk meg, amit tudunk." - nyilatkozta a minap Ancel egy videointerjú során.
Az úriember újfent leszögezte, hogy a Beyond Good & Evil 2 csak a következő generációs hardverekre lát napvilágot, amit azzal indokolt, hogy ez egy igen ambiciózus projekt, s szükség van az újabb technológiákra ahhoz, hogy az ötleteiket formába öntsék. Először is: elkészítik a játékot, aztán majd meglátják, hogy min fog futni. Nem ígérik azt sem, hogy 2013-ban már megjelenik.
Még a Mirror's Edge előtt része volt a koncepciónak, hogy a játék számos parkour elemet tartalmaz majd, az is biztos, hogy megmarad a harmadik személyű nézőpont - a Prince of Persia, vagy az Assassin's Creed megoldása közelebb áll a BG&E 2-höz. A dinamikus kameranézetnek köszönhetően szinte rázkódni fog a kép az akció közben, ahogy követi Jade mozdulatait.
Jó hír, hogy a 2008-as bejelentés követően végre teljes gőzzel készül a játék. Emlékeztetőül tekintsük meg a cím 2009-es trailerét - ezúttal FullHD-felbontásban!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.