A fejlesztők készek újraéleszteni és megújítani a túlélőhorror műfaját - nagy szó ez, tekintve, hogy még nagyobb stúdióknak sem sikerült. Láttunk mi már minimális pénzből csodát - gondoljunk csak az Amnesiára. A történet egy kaliforniai, okos, független és barátságos lányról, Alexről szól. Tisztában van lélegzetelállító szépségével, de soha nem kovácsolt előnyt belőle. Viszont magas szintű önvédelmi képzéseket vesz, hiszen egy veszélyes utazásra vállalkozik Sacrilegium földjére.
Kalandvágyó típus révén, önfejűen ugrik az események sűrűjébe, még akkor is, ha ezzel sorra elveszti a barátait. Alex viszont ismeri a világon túli valóságot. Összetett és sokrétű tevékenysége San Francisco ködös partjára kalauzolja, valamint Európa legtávolabbi sarkára. Az út során titokzatos és veszélyes szörnyűségek veszik körül, köztük Moroi - a lény, aki leginkább egy vámpírra hasonlít. de reggelire egy vámpírt is képes felfalni. Alex minden tudását és túlélési ösztönét latba veti, hogy megmentse lelkét egy bizonyos "korrupciótól". A lány rájön, hogy az igazsághoz vezető utat váratlan fordulatok és természetellenes titkok kövezik ki, egészen a végéig.
A Sacrilegiumot a belső fejlesztésű GRACE 2 engine hajtja, ezt a technológiát láthattuk a Two Words 2 alatt is. A játékosok ismét meg fognak lepődni - a program remekül néz ki. A stúdiót már korábban foglalkoztatták sötét középkori történetek, kézenfekvő volt, hogy átültetik őket egy modern akció-kalandba. Az első képeket fentebb találjuk - ugye nem kell részleteznem, hogy sugárzik róluk a Lovercraft-i hangulat!
A képek alapján bíztatónak ígérkezik ez is, jó lenne ha már készülne ilyen menekülős game, mert már uncsi, hogy átlag emberekkel kell nyírbászolni olyan szörnyeket, melyeket ha az életben pillantanánk meg, megmozdulni nem bírnánk a sokktól, vagy pedig felvennénk a nyúlcipőt.
Gyönyörű mondat.
A leírásból ez egy sétálós CoD-nak sejlik fel előttem.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.