Nyílt titokként tekinthetünk az Assassin's Creed IV: Black Flagre, amely a kalózok világába enged betekintést. Helyszínünk a Karib-tenger nyugati része, a mai Florida, Kuba és Jamaica. Hősünk Connor nagyapja, Edward Kenway, aki igazi tengeri medve, ám fizetéskiegészítés végett a kalózkodást sem veti meg - legalábbis a kiszivárgott információk alapján.
A Ubisoft fórumára felkerült a játék állítólagos borítóképe:
A francia kiadó nem tud titkot tartani, a beszámolók alapján tegnap éjszaka már bemutatták az Assassin's Creed IV: Black Flaget, így a hivatalos lepellerántásra sem kell sokat várnunk.
Maradjatok velünk!
Update! Itt is van, csekkoljátok!
Meg valószínűleg úgyis nagy lesz a marketing, mint ahogy a 3-nál is volt és azzal sok emberrel meg lehet szerettetni a sorozatot.
A harcrenszerhez meg annyit fúznék hozzá, hogy szerintem is egyszerű, viszont látványos és sztem nem kéne gyökeresen átalakítani csak csiszolni rajta, vagy ha valakinek nagyobb kihívás kell akkor rakhatnának bele többfajta nehézségi szintet is.
Valójában arra kellett volna céloznom hogy sokakat felhergelsz majd (és én nem vagyok köztük).
De videó sem tény,hiszen vannak akiknek ez tetszik.Esetleg az a tény hogy az ellenfelek sajnos borzasztóan ostobák tudnak lenni, ami ahogy már említetted a harcban nyilvánul meg leginkább. Lehet nem is a harcrendszerrel van baj hanem a "lusta" ellenfelekkel. Nekem személy szerint nincs nagy problémám a harccal de 1000+1 módszer lenne a harcrendszer feldobására. Én például amikor a 3.rész bejelentése után hallottam hogy futás közben lehet gyilkolni,nem találtam az állam mert azt hittem hogy az E3-as trailerben látottakhoz hasonló lesz a harc.Hogy futás közben is lehet counterezni és harc közben fokozatosan előre haladni,de aztán kiderült hogy nem.Ezt csak azért írtam hogy valahogy példázzam igenis lehetne fejlettebb a harc.És már az előző részekben is megtehették volna.
Szóval...Ok igazad van! Mindössze abban nem értek egyet hogy a harcrendszer bénasága tény.Egyszerűen vélemény amiben sajnos van igazság.
Ez a video itt a vegytiszta tény.
Véleményt nem nyilvánítok, mert az a valóság elferdítése az érzelmeink által.
Csak 1 dolgot mondok, ami a kezdetek óta benne van a sorozatban.
5en állják körbe kedvelt (nem gúnyolódok komolyan gondolom) főhősünket és csak 1el harcol a többi bambán néz.
Ez csak 1 a sok közül.
Bocs ezt még idevésem. Dagetz kolléga mondta.
"elméletbe a játék lopakodásról és a csendes gyilkolásról szól..azt pedig igen jól megcsinálták.."
A videóban erre is van példa, hogy mennyire nem így van.
Amíg egy termet, kiürítek úgy, hogy többen vannak bent és nem veszik észre az ellenfelek, hogy fogynak, ne beszéljünk már erről.
Ezt is Dagetz kolléga mondja.
"amúgy akkor mondj egy játékot ami jóval jobb mint ez a harcrendszer..ha már fikázod akkor érvelj jobbal.."
Szóval más játékok is hasonló cipőben járnak igaz?
Ha valaki nem jött volna még rá a mondandóm lényegére akkor kiemelem.
Azért van rakat bénasággal teli a mai játékok zöme, mert nem kell kidolgozniuk a készítőknek. Miért? Mert a gamer társadalom úgyis megveszi. Ezért nem lesz a nextgen sem más játéktechnikailag, mint a jelenlegi. Se komplex pályatervezés, se korrektebb "MI" (nem véletlen, hogy így írtam), se korrektebb harcrendszer, se sokkal fejlettebb fizika. Másrészt, ami még gátolja a fejlődést az a kényelem és a szórakozás. Mert ha egy játék nehéz sokaknak már nem tetszik. A mai játékok zömében nincs megfelelő kihívás pedig a játék egyik alapvető eleme volna a megmérettetés. Ezt a jelenleg tárgyalt játék harcrendszere is nélkülözi. A fejlődést azok a játékosok fogják vissza, akik meg vannak elégedve azokkal a megoldásokkal, amiket mai napig az orrunk elé tolnak.
És ha már harcrendszerről beszélünk számomra a legélvezetesebb még mindig a Prince of Persia Warrior Within és a Two Thrones valamint a 2008-as PoP amit a mai napig nem értem miért nem folytattak. Na meg persze az X-men Origins: Wolverine
ami nagyon király volt e téren de az is tény ezek nem illenének bele az AC világába. Szóval ha belegondolsz jobban akkor csak csiszolni kéne rajta, nagyon változtatni nem. Na ezért írtam,hogy csak részben értek veled egyet.
de szinte az összes olyan játéknak*
Már bocs de hogy a picsába ne lenne vélemény? Ha ez tény lenne (ahogy állítod) akkor nem mondana mindenki mást róla. Az, hogy nem vagy a harcrendszerrel megelégedve és ezt meg is osztod velünk jogos. De nem nyilváníthatsz ténynek egy véleményt...semmi értelme :D
A harcrendszerről annyit hogy igen nehéz lenne megoldani hogy nehéz és látványos legyen egyszerre mert az AC egyik eleme a realitás (részben).
Nem tudom észre vettétek e, de az szinte összes olyan játéknak aminek élvezetes volt a harcrendszere és kihívást is okozott, tele volt szaltókkal és pörgésekkel amik lássuk be nem valóságosak (pl.:Batman játékok).De szurkolok a Ubinak hogy hogy kicsit dobjanak rajta. Valami Sleeping Dogs féle kihasználható tereptárgyakat rakhatnának bele (az ACIII-ban is van de nem az igazi).
Nem baj, ha valaki játszik vele, hiszen nagyon szórakoztató. De a tényeken nem változtat, nem értitek igaz?
Nem baj ha fan vagy, de erősen kritizáld, amit szeretsz ,hiszen akkor kapsz jobbat, ha megteszed.
Gyerünk védjétek még ezt a gagyi harcrendszert! No? Csak ennyire vagytok képesek?
Fizetnek engem azért, hogy megmondjam, milyen rendszer kellene bele? Ez a munkám? NEM.
Ez az egyik legbutább érv amivel a játékosok jöhetnek. :)
Tovább!
Na gyerünk!
Gyerünk méééég akarooom. Védjétek meg ezt a gagyi harcrendszert!!! Gyerünk!!!
Szerintetek így néz ki egy harc?
Nyomjáááátok! Méééég!!!!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.