Végleg eltűnnek majd az aukciós házak a Diablo III-ból, tudtuk meg a Blizzard illetékesétől. A döntés nem meglepő: az itemek ingame aranyat és valódi pénzt megmozgató adásvételének lehetőségét a konzolos verziók sem támogatták már, így napjai megvoltak számlálva a PC-s/Mac-es verzió esetében is.
A Blizzard fejese, John Hight azzal indokolta a döntést, hogy az aukciós házak "aláássák a Diablo III alapvető játékélményét". Amikor az AH-rendszert tervezték, még kényelmesnek és biztonságosnak hitték, ám később nyilvánvalóvá vált, hogy sok játékos átesett a ló túloldalára.
A fejlesztők remélik, hogy a Diablo III első kiegészítőjében, a Reaper of Soulsban debütáló Loot 2.0-rendszer "sokkal előnyösebb játékélményt eredményez majd".
A leállás 2014. március 18-án történik, további információk hamarosan. Köszönjük, Cuppak!
a trade-nél nem számit mennyi pénzed van. cuccot cserélnek cuccért.
és az is jogos aggodalom lehet, hogy megint megy majd a feketepiac, meg a cucclopás mint d2-ben. ha blizznek van egy csöpp esze, erre kitalálnak vmit hogy játékon belül ellenőrizve meg lehessen oldani
Amúgy a WoWban tökéletesen mükszik az ah...
Akkor nézzük meg ezt a D3 oldaláról!
Nagyjából 2 féle játékos létezik.
1 es játékos AH t használ, hogy minél hamarabb MP10 en (vagy kicsit alacsonyabb szinten) tolhassa.
Kihívás 0.
Utána mit csinál? Darál, mint a gép, hogy minél kevesebb idő alatt, minél többet nyerjen.
Kihívás 0.
Sokan közülük megnézik neten, milyen buildel és felszereléssel a legoptimálisabb menni.
Kihívás 0.
2 es játékos talált tárgyakban megy (esetleg nagy ritkán vesz 1 - 2 cumót), kitalálja, hogy milyen build illik hozzá leginkább (nemcsak a stílus, hanem a használt gear függvényében). Esetleg olyan MP szinten koslat, ahol kihívást is tartogat a játék.
Ki hogyan játszik ezzel a játékkal nekem édesmind1. Szórakozzon jól mindenki ez a lényeg. De az 1 es játékost HC Gamernek nevezni röhej.
A lényeg, hogy a 2 es játékos egy szinten leragad vagy irreálisan belassul a fejlődése, de majdnem biztos nem jut el MP10 ig. Miért?
Az AH jó dolog. DE! A Blizz leginkább a pénzért csinálta és csak másodsorban értünk. Ezt megtámogatta egy a játékost nem "díjazó" droprendszerrel. Viszont ezt a rendszert a játékosok éltetik. Vagyis a vásárlók, játékosok (többség vs blizz) tetszik, nem tetszik hozták azt a szintet, amit a Blizznél tudtak, hogy nem lesz másként. Ezt bizonyítják a 2 (vagy több) milliárd aranyba fájó cuccok. Emberi kapzsiság, irigység és türelmetlenség. Hiszen csak játékkal ilyen összegek és a legjobb cuccok elérhetetlenek. Akkor, hogyan érhető ez el? Pénzzel. Ha egy játékban, ilyen szinten számít ez akkor ott valami hiba van. Bizony, ha egy játékot nem tudsz önerőből kipörgetni ott valami nagy gond van. Nyilván, ha változtatás nélkül kiszednék az AH t az katasztrófa lenne. Így ezt nem is fogják megtenni. A beharangozott változtatásoknak ezt kell orvosolniuk. Amire szükség van ez rendszer, ami lehetővé teszi, hogy önerőből is eljuss a legdurvább szintre és az ne 2 hónap alatt történjen meg. Meglátjuk mi lesz én nagyon bizakodó vagyok.
1. Endgame nincs a játékban csak nehézségi fokozatok.
2. Kazuárságról már elmondtam mit gondolok.
3. A játékosokat nem lehet egymásnak ugrasztani. Sok az alacsony intelligenciájú ember, sok lelki problémával és innen erednek a viták.
Mindenesetre nem hiszem, hogy az AH t be kéne zárni, mivel azt rendszeresen használó játékosokat (és igen sokan vannak) nagyon fogja zavarni.
OFF: MP6 on tartok monkkal. átlag 60 - 90 sec lehet egy elit pakk lezúzása és van rá esély, hogy meghaljak. Szívesen játszanék hasonló beállítottságú emberekkel.
Szerintem nagyon jó ez így, hogy kilövik az AH-t személyszerint nem sokat használtam (persze vettem dolgokat , de törekedtem arra, hogy amit találok abból élek)
Na ezért megy nagy vonalakban a sírás mind itt,mind nemzetközi fórumokon,és ezért is kapja be blizz,h megint 0 infóval(hogy is fog ez végbemenni,mit terveznek helyette)ugrasztják egymásnak a játékosokat.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.