Diablo III - búcsú az aukciós házaktól

  • Írta: zoenn
  • 2013. szeptember 18.
  • Hír
Link másolása
A Blizzard bejelentette, hogy a Diablo III PC-s és Maces változatából kiselejtezik az ingame és valódi pénzes aukciós házat 2014 márciusában. A fejlesztők indoklása szerint mindezek "aláássák a játékélményt".

Végleg eltűnnek majd az aukciós házak a Diablo III-ból, tudtuk meg a Blizzard illetékesétől. A döntés nem meglepő: az itemek ingame aranyat és valódi pénzt megmozgató adásvételének lehetőségét a konzolos verziók sem támogatták már, így napjai megvoltak számlálva a PC-s/Mac-es verzió esetében is.

A Blizzard fejese, John Hight azzal indokolta a döntést, hogy az aukciós házak "aláássák a Diablo III alapvető játékélményét". Amikor az AH-rendszert tervezték, még kényelmesnek és biztonságosnak hitték, ám később nyilvánvalóvá vált, hogy sok játékos átesett a ló túloldalára.

A fejlesztők remélik, hogy a Diablo III első kiegészítőjében, a Reaper of Soulsban debütáló Loot 2.0-rendszer "sokkal előnyösebb játékélményt eredményez majd".

A leállás 2014. március 18-án történik, további információk hamarosan. Köszönjük, Cuppak!

23.
23.
Gamerdavid
Ah-k nélkül sokkal jobb lesz a játék hangulata. Sokkal jobb lootolgatni.
22.
22.
engem az egészben az zavar csak, hogy az arany akkor semmit sem fog érni. kevesebbet mint eddig. eddig legalább tudtál rajta venni cuccot.
a trade-nél nem számit mennyi pénzed van. cuccot cserélnek cuccért.
és az is jogos aggodalom lehet, hogy megint megy majd a feketepiac, meg a cucclopás mint d2-ben. ha blizznek van egy csöpp esze, erre kitalálnak vmit hogy játékon belül ellenőrizve meg lehessen oldani
21.
21.
Elyas
Èn bìzom a Blizzard ban szerintem tudják mit csinàlnak így én nem fogok beleszólni...

Amúgy a WoWban tökéletesen mükszik az ah...
20.
20.
Giga0509
19.
19.
Trapyd
#14: A játéknak (mint fogalom) meghatározó céljai a fejlődés, kihívások teljesítése által és a az önfeledt szórakozás. Ez tény.
Akkor nézzük meg ezt a D3 oldaláról!

Nagyjából 2 féle játékos létezik.

1 es játékos AH t használ, hogy minél hamarabb MP10 en (vagy kicsit alacsonyabb szinten) tolhassa.
Kihívás 0.
Utána mit csinál? Darál, mint a gép, hogy minél kevesebb idő alatt, minél többet nyerjen.
Kihívás 0.
Sokan közülük megnézik neten, milyen buildel és felszereléssel a legoptimálisabb menni.
Kihívás 0.

2 es játékos talált tárgyakban megy (esetleg nagy ritkán vesz 1 - 2 cumót), kitalálja, hogy milyen build illik hozzá leginkább (nemcsak a stílus, hanem a használt gear függvényében). Esetleg olyan MP szinten koslat, ahol kihívást is tartogat a játék.

Ki hogyan játszik ezzel a játékkal nekem édesmind1. Szórakozzon jól mindenki ez a lényeg. De az 1 es játékost HC Gamernek nevezni röhej.

A lényeg, hogy a 2 es játékos egy szinten leragad vagy irreálisan belassul a fejlődése, de majdnem biztos nem jut el MP10 ig. Miért?
Az AH jó dolog. DE! A Blizz leginkább a pénzért csinálta és csak másodsorban értünk. Ezt megtámogatta egy a játékost nem "díjazó" droprendszerrel. Viszont ezt a rendszert a játékosok éltetik. Vagyis a vásárlók, játékosok (többség vs blizz) tetszik, nem tetszik hozták azt a szintet, amit a Blizznél tudtak, hogy nem lesz másként. Ezt bizonyítják a 2 (vagy több) milliárd aranyba fájó cuccok. Emberi kapzsiság, irigység és türelmetlenség. Hiszen csak játékkal ilyen összegek és a legjobb cuccok elérhetetlenek. Akkor, hogyan érhető ez el? Pénzzel. Ha egy játékban, ilyen szinten számít ez akkor ott valami hiba van. Bizony, ha egy játékot nem tudsz önerőből kipörgetni ott valami nagy gond van. Nyilván, ha változtatás nélkül kiszednék az AH t az katasztrófa lenne. Így ezt nem is fogják megtenni. A beharangozott változtatásoknak ezt kell orvosolniuk. Amire szükség van ez rendszer, ami lehetővé teszi, hogy önerőből is eljuss a legdurvább szintre és az ne 2 hónap alatt történjen meg. Meglátjuk mi lesz én nagyon bizakodó vagyok.


1. Endgame nincs a játékban csak nehézségi fokozatok.
2. Kazuárságról már elmondtam mit gondolok.
3. A játékosokat nem lehet egymásnak ugrasztani. Sok az alacsony intelligenciájú ember, sok lelki problémával és innen erednek a viták.

Mindenesetre nem hiszem, hogy az AH t be kéne zárni, mivel azt rendszeresen használó játékosokat (és igen sokan vannak) nagyon fogja zavarni.

OFF: MP6 on tartok monkkal. átlag 60 - 90 sec lehet egy elit pakk lezúzása és van rá esély, hogy meghaljak. Szívesen játszanék hasonló beállítottságú emberekkel.
16.
16.
DarkLord
ez a március 18 is mutatja, hogy bizony tuti, hogy az alap megjelenése után kereken 2 évvel fog megjelenni a kieg vagyis május 15.-én addig lecseng a leállás kidühöngik magukat azok akiket érint és utána jöhet a kieg...

Szerintem nagyon jó ez így, hogy kilövik az AH-t személyszerint nem sokat használtam (persze vettem dolgokat , de törekedtem arra, hogy amit találok abból élek)
14.
14.
pimpa25
#12: Szerintem meg nagyon nem jó ötlet,és ezt jócskán 1000+ órával a hátam mögött mondom.Ennek pedig nagyon egyszerű oka van:kereskedelem mindig is volt(és szükséges volt),olyan nincs,h valaki self found tolja végig az endgamet,max Mezei Kazuár József,akinek pont elég az,h eltötymörög a neki tetsző szinten,mit érdekli őt,h csak a felszínét karcolgatja a dolgoknak a karakterével,arra pont jó,h egy sör mellett eltunyáskodjon vele 10 percet meló után.Na kérem,ha nincs AH,honnan szerzel magadnak normális itemet?Úgy bizony,a bnet fórumon,vagy d2jsp-n,illetve egyéb third party oldalon.Mennyivel jobb is ez,mint az,h kinézek a menübe,és ott ügyesen-okosan eltradelgetek?A másik,és még fontosabb:az item trade dio3 jelen állása szerint nem igazán kivitelezhető,mivel nincsenek a jól ismert HR-ek,vagy a PoE-ban megszokott orb-ok,a gold alapú gazdaság pedig nem életképes egy szimplán chat-fórum alapú modellben.Miből szerzel így geart,kraft alapanyagot?Ja,h majd loot 2.0-t úgy oldják meg,h essen a tuti?Na az nem lesz,mert akkor 2 héten belül bezárhatják a szervereket,mert mindenki max gearben unja magát halálra.
Na ezért megy nagy vonalakban a sírás mind itt,mind nemzetközi fórumokon,és ezért is kapja be blizz,h megint 0 infóval(hogy is fog ez végbemenni,mit terveznek helyette)ugrasztják egymásnak a játékosokat.
12.
12.
marcello.
Eddig azon volt a sírás hogy az AH megöli a játékot. Olvasom itt a kommenteket és a többségnek megint csak nem tetszik és siránkozik. Senkinek semmi sem jó soha. Szerintem ez egy nagyon jó ötlet és hamarabb kellet volna erre a döntésre jutniuk.
11.
11.
Clayman
Nekem azzal, hogy kiveszik az AH-t csak egy bajom van: félő hogy csökkenni fog a játék támogatottsága. Eddig szépen lassan ez is hozta a pénzt a blizzardnak, így volt miért fejleszteniük rajta, most még a kiegészítőig támogatják, utána meg ha úgy döntenek, hogy nem csinálnak több kiegészítőt, akkor további fejlesztést, javítást már merő jóindulatból nem fognak csinálni. Ezt leszámítva én örülök neki, hogy kiszedik a játékból, végre keresgélni kell a jobb fegyókat...
10.
10.
Ecneb
Jövő héten már az offline-t fogják bejelenteni. Logikus, hiszen már nincs semmi ok az online kötelezéshez!
9.
9.
Akkor már csak egy kérdésem van: mikor lesz offline a játék, mert ügye ezzel ( ennek a biztonságossá tételével ) magyarázták az online kötödést, annak ellenére, hogy mind tudjuk... :D
8.
8.
Dreadlox
#6: egyet értek, tök fölösleges így h benne legyen, mert értékét veszti az egész kari, már csak szellemi értéke van
7.
7.
Dreadlox
végülis vannak játékosok akik több százezer forintot öltek a WoWjukba és Diabloba jó lett volna ha ők is szereznek valamit, de neeem, hagy fizessen a büdös paraszt és ne adjunk neki semmit olcsó kiegeken kívül....
6.
6.
salamon.andras77
Hát most már szerintem kurvára mindegy. Aki akart az megvett mindent ami kellett neki. Az új játékosok meg majd szopnak farmolással. Ennyi erővel kivehetnék az online DRM-et, és akkor a játék érne is valamit.
5.
5.
Huntsman
Ez úgy ahogy van egy nagy hülyeség! Most akkor mennek majd a diablo 2-es fekete üzletek.
4.
4.
De csak annak hatott negatívan akit ez érdekelt. Én egyedül játszok vele, de kedvem nem volt sokat lootolni, így jól bevásároltam :-D És ennyi, más játékát nem csesztem el vele, nekem meg jó volt így.
3.
3.
daenath
2.
2.
kmonyesz
(így már érdekel(het) a RoS kiegészítő)
1.
1.
kmonyesz
A Diablo-k hangulatát mindig a loot adta, amikkel fejlesztetted a karakter. Az AH ezt az élményt rombolta le, persze lehetőséget adott rá hogy onnan szerezd be a jó cuccokat, vagy akár pénzt keress. De ha pusztán a játékélményt nézzük, erősen negatívan hatott rá. Ez egy remek döntés a Blizzard részéről!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...