A Mojo Game Studios első játéka a Cradle címet viseli, a nyitott világú szerepjáték egy istenek között zajló háború közepére dob be bennünket. Az eddigi látnivalók alapján meseszépen néz ki, mondjuk ezen meg sem lepődünk, a CryEngine még mindig gyönyörűen muzsikál, és külön örülünk, hogy egyre több fejlesztő foglalkozik vele.
A Cradle kapcsán két ígéretet érdemes kiemelni. Az egyik, hogy a fejlesztők szerint a játékmenet a lehető legváltozatosabb lesz, a hangsúlyt a felfedezés kapja, és nem az, hogy questek címén mindenféle to-do listát teljesítsünk. Elfelejthetjük tehát azokat a küldetéseket, ahol például huszonöt vaddisznó megölésével juthatunk tovább...
Másrészt nem mehetünk el szó nélkül a harcrendszer mellett sem: a srácok Realfight nevű fejlesztésénél az is számít, hogy hová célzunk, és hogy hová találtunk be legutóbb. Ha például először az ellenfél testének jobb oldalát, majd a balt szeretnénk megvágni, akkor először jobbra kell céloznunk és a jobb egérgombot kell megnyomnunk, utána pedig balra, és a bal egérgombot.
A játék kizárólag PC-re készül, és várhatóan 2016 nyarára fejeződnek be a munkálatok. Fontos azonban megjegyezni, hogy a projektre a Kickstarteren gyűjtenek pénzt: egészen pontosan 350 ezer dollárra van szüksége a fejlesztőknek, és még 25 napig tart a kampány.
Nehogy már 20+ gomb ne legyen elég játékhoz, szerintem ha ennél többre van szükség, az már a /játszhatóságon/játékélményen ront...
Van sok játék, ahol pl ha üresjárat van, akkor a karaktered elkezd valamit csinálni a kezével, pl jobb kézben tartja a fegyvert, közben pedig a bal kezét lerázza, mintha zsibbadna. De ha ezt az animációt megszakítod pl egy lövéssel, akkor az egészből annyit látsz, hogy a karakter keze azonnal, animálás nélkül visszaugrik "alaphelyzetbe". Ez pont azért van, mert a játék nem tudja előre, hogy te éppen mikor akarsz lőni, vagy valami más mozgást csinálni.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.