Két korábbi ígérete kapcsán is előrelépett a Microsoft.
Tegnap Major Nelson jelentette be, hogy már PC-n is használhatjuk az Xbox One kontrollerét - ha szeretnénk élni a lehetőséggel, nincs más dolgunk, mint letölteni az ehhez szükséges drivert, majd microUSB kábelen csatlakoztatni az irányítót a számítógépünkhöz. Major Nelson szerint az Xbox One kontrollere az összes olyan játékban használható, ahol az Xbox 360 kontrollere is támogatott.
A driver egyébként valamelyik közeljövőben érkező Windows-frissítésben is benne lesz, de addig manuálisan kell foglalkozni vele - innen tudjátok tölteni mind a 32-bites, mind a 64-bites verziót.
Plusz erőforrás az Xbox One-fejlesztőknek
Ezzel párhuzamosan az Xbox-vezető Phil Spencer is bejelentette, hogy az Xbox One júniusi SDK-frissítése teszi majd lehetővé a fejlesztőknek, hogy hozzáférjenek ahhoz a plusz 10 százaléknyi GPU-erőforráshoz, amit korábban a Kinectnek tartottak fent.
Vicces, de a Microsoftnak azért le kellett szögeznie: attól, hogy valaki kihúzza a Kinectet, még nem gyorsul fel az Xbox One, az extra erőforrás kihasználásáról a fejlesztők döntenek.
Köszi, kopic!
Tudom mert nyomom!
Az innovációjuk pedig az alant levő "GÉMER" palánták rinyálása miatt tört ketté.Ezúton is szeretném ezt megköszönni nektek.!
Folyamatosan jönnek a frissítések,A KINECTHEZ is.
Talán ha használnád a hardvert meg az eszed akkor látnád is a valós történéseket Hunszi Úr!
cuki
Aztan hogy pc-n mit csinal az mas kerdes.
Ki tudja ez hw vagy sw gond volt e.
A flatoutot vezetekessel nyomtam sokat, aztan kiprobaltam wireless xbox360 kontrollerrel, haaat ugy kozlekedtem mint a flippergolyo (altol-falig) amig meg nem szoktam.
(Az Eurogamer májusban kérdezett körbe a fejlesztőknél, májusban még nem volt ilyen update: http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-does-a-kinect-free-xbox-one-mean-more-processing-power-for-games)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.