Egy blogposztban jelentette be legújabb játékát a Facepunch Studios, a fejlesztés korai stádiumában járó és az ígéretek szerint hiánypótló Riftlightról Adam Woolridge vezető fejlesztő írt bővebben.
A Riftlight egy "twin-stick" lövöldözős játék, amit RPG-elemekkel dobtak fel a készítők; lesznek benne kasztok, képességek, illetve lehet majd szintet lépni és lootolni is. Három kaszt, azaz tulajdonképpen három különböző űrhajó közül választhatunk majd. A Melee csak közelre tud lőni, az energiasugara viszont minden támadással egyre nagyobb és nagyobb lesz, ha pedig nem harcolunk, zsugorodni kezd. A Caster ugyan könnyebben sebezhető, mint a többiek, de cserébe "király varázslatokat és más mágikus dolgokat" használhat majd. Végül ott a Ranged, ami a lövöldözős műfajhoz leginkább passzoló kasztot takarja. A fejlesztők kooperatív módot is ígérnek.
A játékról keveset tudunk egyelőre, és a munkálatok még csak most kezdődtek, de a Facepunchnak az a célja, hogy minél előbb játszható verziót adjon ki a játékosoknak. Ez a hozzáállás nem meglepő: a Garry's Modot is fejlesztő csapat másik projektje a Rust, ami egyelőre csak a Steam Early Access keretein belül érhető el, ott viszont nagyon is népszerű.
Én speciel nem is akarom, hogy beta-ba lépjen, (rust van meg, arról beszélek most) először kerüljön bele jó sok tartalom. Egy tizedkész játékról nem tudsz normálisan véleményt mondani, még várjál vele.
Ilyenkor kezdek kételkedni, hogy gyorsan fog haladni a fejlesztése a többi játékuknak.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.