A Homefront márka és hozzá kapcsolódó összes vagyon - beleértve a Homefront: The Revolutiont is - az osztrák Koch Mediához került. A játék fejlesztése a Deep Silverhez tartozó, újonnan alakult nottinghami Dambuster Studiosnál folytatódik.
A Dambuster július 21-én alakult az Egyesült Királyságban, a stúdió elnöke, Hasit Zala, aki korábban a Crytek UK vezetője volt. A fejlesztés zökkenőmentesen halad tovább, a shootert ugyanazok a srácok készítik, csak más néven, más kiadó égisze alatt.
Ez már a második alkalom, hogy a Homefront folytatása kiadót vált. A Crytek UK (korábbi nevén Free Radical) még a THQ-nak kezdte el fejleszteni a játékot, a Crytek 544 ezer dollárért szerezte meg a Homefront jogait, miután a kiadó 2012 decemberében csődbe ment.
A Darksiders fejlesztőinek is annyi
A texasi székhelyű Crytek USA létszámát alaposan lecsökkentette a német anyavállalat, a Darksiders fejlesztőiből (Vigil) verbuvált csapat ezentúl a CryEngine támogatásával foglalkozik Észak-Amerikában. A többiek átkerülnek Frankfurtba, így az idei E3-on leleplezett Hunt: Horrors of the Gilded Age munkálatai is Németországban folytatódnak.
A Crytek ezentúl online kiadóként képzeli el a jövőt, a Koch Mediával kötött szerződés pedig nagy terhet vett le az anyagi gondokkal küzdő cég válláról - nem véletlenül nyilatkozták azt a múlt hét végén, hogy minden rendben van, az elmaradt béreket kifizették. A cég portfóliója így három free to-play címre - a Warface-re, az Arena of Fate-re és a Huntra - szűkült.
A meglévő magyar, török, ukrán és bolgár stúdióknál a "megszokott módon" halad tovább a munka, a két ázsiai csapattal (Crytek Shanghai és Crytek Seoul) még szorosabb együttműködést tervez a frankfurti anyavállalat.
Köszi, kopic!
Küldj még párat. Örülök, hogy rabolom az idődet.
Remélem a játék időből megy...
:D
Nem félsz, hogy szétrobban a fejed? Mert ott van hely becsülettel.
Egy pöcs vagy ezen semmi sem változtat. :D
Retardált kis tizenéves hormonzavaros, beképzelt, tehetségtelen takony.
Tudod hány ilyen nagypofájúval volt
"szerencsém találkozni több mint 10 éves játékfejlesztői múltam alatt vaze.
Mindegyik azt hitte ö fingotta passzát szelet aztán a produktum meg nagy zéró amit letettek az asztalra.
:D
Kész vagyok tőled mekkora idióta vagy :D
Azt miért nem másoltad már ide, amelyikben elküldtél melegebb égtájakra? :D Ja, hogy mert arra érkezett ez a levelem. ŰŰŰhm, egy újabb nagy öngól :D Haladsz hallod, haladsz. Még a végén megcsinálod azt a szégyent, mint a magyarok a hollandok ellen :D
Kész röhej vagy ember.
Íme a gyöngyszem:
"NoRush
Eléggé idegesítőek az olyan emberek mint te. Tudatlan őslények,
akik semmivel sincsenek tisztában. Takarodjál fel a k*rva
YouTube-ra, aztán írd be, hogy Blender Tutorial. Voálá. Na ugye
hogy nem is olyan nehéz?
De ezek csak modellek, igazad van, írd be hogy Unity3D Tutorial.
Ezután maximum szégyenedben elbújsz a picsába.
Ja és nehogy már egy tizenéves taknyos gyerek mondja meg nekem,
hogy mi fán terem a munka és a pénz. Szarházi. Inkább húzzál
és tedd magad hasznossá, legyen belőled valami haszna is az
anyádnak, ne csak feleslegesen költse rád a pénzt, hogy aztán egy
buzi segélyen élő csöves legyél."
Szerintem miért nem másoltam ide, mert félek tőled, te hígagyú barom?
Igazi semmi ember vagy öreg.
Fejlesztésbe chavat pofázik bele bassza el a dolgokat aztán megy duma hogy a fejlesztőkkel van gond.
Nem gondolkodik el rajta az elbaszott idióta, hogy minden játéknál ő volt szűk (korlátolt) keresztmetszet.
Idióta.
Benned viszont az a veszélyes, hogy tényleg elhiszed magadról, hogy értesz a játékfejlesztéshez, sőt... játékfejlesztőnek vallod magad.
Az idehányt kommented és a stílusod is az értelmi fogyatékosságodról számol be, csakúgy mint a másik 2 síkhülyének. Beszólás megvolt, érvelés sehol. Respect.
Az a veszélyes benned, hogy azt hiszed.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.