A Crytek eladta a Homefront jogait

  • Írta: zoenn
  • 2014. július 31.
  • Hír
Link másolása
Radikális átszervezésbe kezdett a Crytek: a cég bezárta az amerikai és a brit stúdióját, a Homefront jogait pedig a Deep Silver osztrák anyavállalata, a Koch Media szerezte meg. Az új játék már a Dambuster Studiosnál készül.

A Homefront márka és hozzá kapcsolódó összes vagyon - beleértve a Homefront: The Revolutiont is - az osztrák Koch Mediához került. A játék fejlesztése a Deep Silverhez tartozó, újonnan alakult nottinghami Dambuster Studiosnál folytatódik.

A Dambuster július 21-én alakult az Egyesült Királyságban, a stúdió elnöke, Hasit Zala, aki korábban a Crytek UK vezetője volt. A fejlesztés zökkenőmentesen halad tovább, a shootert ugyanazok a srácok készítik, csak más néven, más kiadó égisze alatt.

Ez már a második alkalom, hogy a Homefront folytatása kiadót vált. A Crytek UK (korábbi nevén Free Radical) még a THQ-nak kezdte el fejleszteni a játékot,  a Crytek 544 ezer dollárért szerezte meg a Homefront jogait, miután a kiadó 2012 decemberében csődbe ment.

A Darksiders fejlesztőinek is annyi

A texasi székhelyű Crytek USA létszámát alaposan lecsökkentette a német anyavállalat, a Darksiders fejlesztőiből (Vigil) verbuvált csapat ezentúl a CryEngine támogatásával foglalkozik Észak-Amerikában. A többiek átkerülnek Frankfurtba, így az idei E3-on leleplezett Hunt: Horrors of the Gilded Age munkálatai is Németországban folytatódnak.

A Crytek ezentúl online kiadóként képzeli el a jövőt, a Koch Mediával kötött szerződés pedig nagy terhet vett le az anyagi gondokkal küzdő cég válláról - nem véletlenül nyilatkozták azt a múlt hét végén, hogy minden rendben van, az elmaradt béreket kifizették. A cég portfóliója így három free to-play címre - a Warface-re, az Arena of Fate-re és a Huntra - szűkült.

A meglévő magyar, török, ukrán és bolgár stúdióknál a "megszokott módon" halad tovább a munka, a két ázsiai csapattal (Crytek Shanghai és Crytek Seoul) még szorosabb együttműködést tervez a frankfurti anyavállalat.

Köszi, kopic!

31.
31.
Extol
Én aztán nem játsszok F2P játékokkal
28.
28.
NoRush
#26: :D Még, még, még :D
27.
27.
Olvasás nélkül törölve....
Küldj még párat. Örülök, hogy rabolom az idődet.
Remélem a játék időből megy...
:D
26.
26.
Azt tudtad e, hogy a kukorica hizlal és háj mindig azon a területen rakódik le először amit a legkevésbé használsz.
Nem félsz, hogy szétrobban a fejed? Mert ott van hely becsülettel.
25.
25.
#23: Ez legyen életed legjobb napja :D
24.
24.
#23: Az első levél után már nem voltam kiváncsi arra fos állagú valamire ami a szádból ömlik.
Egy pöcs vagy ezen semmi sem változtat. :D
Retardált kis tizenéves hormonzavaros, beképzelt, tehetségtelen takony.
Tudod hány ilyen nagypofájúval volt
"szerencsém találkozni több mint 10 éves játékfejlesztői múltam alatt vaze.
Mindegyik azt hitte ö fingotta passzát szelet aztán a produktum meg nagy zéró amit letettek az asztalra.
:D
23.
23.
NoRush
#22: Írjad még, könyörgök :D Hozok pop-cornt azt azért várd már meg kérlek :D Pár perc és itt is vagyok, aztán folytathatod. Ma este úgy sincs programom, majd te lefoglalsz. Jobb, mint a kabaré :D
22.
22.
#21: :D
Kész vagyok tőled mekkora idióta vagy :D
21.
21.
NoRush
#20: Haha :D Igen, erre emlékszem :D Mikor is volt, őőőőhm... ja igen akkor, amikor játékfejlesztőnek hitted magad, mert le tudsz modellezni egy kockát :D Amikor pedig leírtam neked értelmesen, hogy Blenderrel ma már bárki tud modellezni bármit, méghozzá profi szinten is akár, kiakadtál mint meszelő inas az építkezésen :D

Azt miért nem másoltad már ide, amelyikben elküldtél melegebb égtájakra? :D Ja, hogy mert arra érkezett ez a levelem. ŰŰŰhm, egy újabb nagy öngól :D Haladsz hallod, haladsz. Még a végén megcsinálod azt a szégyent, mint a magyarok a hollandok ellen :D
20.
20.
19.
19.
Tudod mit mivel elküldtem Fojesznek is előkotrom gmailből.
Íme a gyöngyszem:

"NoRush

Eléggé idegesítőek az olyan emberek mint te. Tudatlan őslények,
akik semmivel sincsenek tisztában. Takarodjál fel a k*rva
YouTube-ra, aztán írd be, hogy Blender Tutorial. Voálá. Na ugye
hogy nem is olyan nehéz?

De ezek csak modellek, igazad van, írd be hogy Unity3D Tutorial.
Ezután maximum szégyenedben elbújsz a picsába.

Ja és nehogy már egy tizenéves taknyos gyerek mondja meg nekem,
hogy mi fán terem a munka és a pénz. Szarházi. Inkább húzzál
és tedd magad hasznossá, legyen belőled valami haszna is az
anyádnak, ne csak feleslegesen költse rád a pénzt, hogy aztán egy
buzi segélyen élő csöves legyél."
18.
18.
NoRush
#17: Azért nem sikerült ide másolnod őket, "te hígagyú barom", mert ejj... nem is léteznek azok a levelek :( Vagy ha léteznek (nem), akkor is maximum ellened szólnak minden tekintetben. Fúj, biztos utálod, amikor öngólt rúgsz magadnak, aztán ilyenkor kezdesz el másokat ócsárolni. Gyerekes.
17.
17.
#15: Erről beszéltem. :D
Szerintem miért nem másoltam ide, mert félek tőled, te hígagyú barom?
Igazi semmi ember vagy öreg.
16.
16.
#13: A kiadó mindenhol belepofázik meg is születnek jó játékok (bár egyre kevesebb jó aaa cím van) sz'al ez nem igaz.
Fejlesztésbe chavat pofázik bele bassza el a dolgokat aztán megy duma hogy a fejlesztőkkel van gond.
Nem gondolkodik el rajta az elbaszott idióta, hogy minden játéknál ő volt szűk (korlátolt) keresztmetszet.
15.
15.
NoRush
#14: Másoljad. Ja, hogy "kitörölted őket"... Ajj, ezek a véletlenek... A segged töröltesd ki anyukáddal :)
14.
14.
#5: Ha nem töröltem volna az összes üzeneted (jó mondjuk az első tartalmat ismerem a többi olvasás nélkül lett a "kuka" áldozata), idemásolnám őket, hogy mindenki lássa mekkora egy "kikúrt nagy faszfej" vagy baszod. :D
Idióta.
13.
13.
NoRush
#12: A kiadó felügyeli és belepofázik a fejlesztésbe, kár hogy erről csak ti nem tudtok itt.

Benned viszont az a veszélyes, hogy tényleg elhiszed magadról, hogy értesz a játékfejlesztéshez, sőt... játékfejlesztőnek vallod magad.

Az idehányt kommented és a stílusod is az értelmi fogyatékosságodról számol be, csakúgy mint a másik 2 síkhülyének. Beszólás megvolt, érvelés sehol. Respect.
12.
12.
#5: Nagy budos lófaszt se tudsz te ember.
Az a veszélyes benned, hogy azt hiszed.
11.
11.
Na akkor meg van honnan lett pénz a fizetésekre....
10.
10.
DON GONDOCS
Kábé eddig érdekelt a homefront 2 már az 1 rész se volt nagy eresztés a crytek jelenléte bizakodásra adot okot.
8.
8.
#4: A DS mint kiadó (és játékokhoz befektető) sem ma kezdte a szakmát. 2002-ben alakultak és régen is adtak ki nagy címeket, pl. Gothic, X, Risen, Secred, Stalker. Volt szerencsém a céget kicsit közelebbről is megismernem, és hogy hogyan is dolgoznak ők. Az biztos, hogy tudják miben van az üzlet és ami nem éri meg azt nem folytatják. Azért tudtak az utóbbi időben ennyi mindent felvásárolni, mert Koch testvéreké a cég, ők adják a tőkét. Nekik van annyi pénzük, hogy ha akarnák a játékiparban mindenkit megvehetnének.
7.
7.
PaprikaJancsi
#5: Micsoda mester van közöttünk. Mesélj még magadról!
6.
6.
Rakottkrumpli
#5: há' persze, te aztán tudod, hogy ott hogyan is mennek a dolgok :D
5.
5.
NoRush
#3: Hiába próbáltál okoskodni, mivel ezt voltam olyan kedves és én is elolvastam. Viszont a Crytek eltűnése a háttérből sok jóval kecsegtet, mivel erősen belepofáztak a fejlesztésbe, az fix ;)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...