Újabb nagyobb címben kap helyet a free-to-play játékokból ismert mikrotranzakcós rendszer. A Ubisoft a Gamescomon jelentette be, hogy valódi pénzen is vásárolhatunk majd az Assassin's Creed: Unityben. A rendszer működéséről nem árultak még el sok részletet, de szerintük remekül fog passzolni a játékmenetbe és nem lesz tolakodó a működése.
Mikrotranzakció már az Assassin's Creed III-ban is volt, ahol olyan fegyvereket vásárolhattunk meg valódi pénzért, amiket csak később, magasabb szinteken érhettünk volna el. Nagy eséllyel valami hasonlóra számíthatunk az új rész esetében is.
Az Assassin's Creed: Unity október 28-án érkezik PC-re, Xbox One-ra és PS4-re.
Mellesleg a 3-4 ezer forint azért már egyáltalán nem filléreskedés,mert nem mindenki szarja a pénzt.
huehuehuhehue
-no offense, aint no rage-
Egyebkent kar itt tepni a szankat a mikrotranzakcio es a dlc-k ellen... Nem mi vagyunk a fo vasarlok, hanem a nyugat, leginkabb az USA. Kivancsi leszek, hogy egyaltalan lesz-e magyar felirat a Unity alatt.
Értsd: észre se fogod venni hogy in-game vásároltál, amíg meg nem kapod róla a számlát.
#14: Általános hülyeség, hogy a fejlesztőknek is meg kell élni valamiből. Ezek nem független fejlesztők, általában fix fizetést és baszott sok bónuszt kapnak. Csak éppen annyira nem szarják le hogy milyen lett a játékuk, hogy jövőre is kapjanak munkát. CoD-ban relatív eléggé otthon vagyok, és tapasztalatból mondom, hogy azok a DLC-k amiket osztogatnak, 20-30 ember egy hetes kemény munkájának eredménye. Éppen ezért volt régen megoldható, hogy a tartalmakat ingyen adták. Ma is megoldható lenne, de minek adnák ingyér, ha pénzt is kaphatnak érte?
#2: Két-három éve folyamatosan erről próbálok pofázni, de tök reménytelen. Mindenki a kiadókat szidja, pedig a határt a vásárlók szabják meg és nem ők.
Pistike megnéz egy CGI videót az E3-on, utána egy gameplayt, ha tud olvasni, esetleg egy cikkre is rápillant, aztán ha a nap végén még mindig áll a cerka, annak centiméterben mért hosszával egyenértékű mennyiségű előrendelést lead a játékra. Azt a kort éljük, amikor divat buzinak és hülyének lenni. Így még te tűnsz nevetségesnek, hogy megkérdőjelezed azokat, akik látatlanban fizetnek tízezreket egy meg sem jelent termékért.
A nagy DLC-dömpinget pedig lehet értelmesen is csinálni (pl. Borderlands 2), vannak akik inkább örülnek, hogy új tartalom érkezik a játékokhoz akár fél év múlva is, ahelyett, hogy egy következő részt dobnának piacra teljes áron, DLC-nyi újítással.
Elvégre a fejlesztők sem ingyen dolgoznak, viszont az a bicskanyitogató, amikor egy adott tartalom bizonyítottan ki van vágva az alapjátékból és DLC-ként kerül értékesítésre.
A legnagyobb baj az,hogy már nem arról szól ez az egész DLC készítés sem,hogy egyfajta támogatás legyen az adott játékhoz és mondjuk hozzáadjanak egy pluszt,hanem arról,hogy minél több pénzért minél kevesebbet kelljen adni a vevőnek és mindenért fizetnie kelljen.Ráadásul rengeteg játékot úgy adnak ki,hogy tele van hibákkal és még mellé valódi tartalma sincs.
10 év múlva ott fog tartani majd a játékipar,hogy majd egy szaros fél játékokat fognak teljes áron lenyomni a torkunkon,esetleg úgy,hogy fejezetekre bontják.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.